Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brug af Teleconverter osv.
Fra : Fif

Dato : 02-05-05 06:11

Hej.

Har lige invisteret i en teleconverter til mit Canon powershot S1 IS.
Jeg har prøvet at lege lidt med det i går, men kunne godt tænke mig at få
lidt tips om hvordan jeg får det optimale ud af kameraet/converteren.
Jeg ved godt at vejrforholdene ikke var de bedste til 'Far and away'
billeder men, men men... kunne ikke vente ;0)

Jeg er total nybegynder inden for zoom, billede teknik, forhold imellem
blænde, lukkehastihed, iso osv. og har til tider rodet så meget rundt i
tingene så jeg tilsidst måtte bruge auto, for bare at få taget noget der
bare lignede lidt.

Desuden kan jeg overhovedet ikke finde ud af at få EXIF til at figurere
nogle som helst steder.
Jeg bruger psp7 og ArcSoft PhotoStudio 5.5 til billed behandling.

Jeg ved at i er rigtig gode til at hjælpe her i NG så hvis i har lyst må i
meget gerne kigge her
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=142992
og sende en hjælpende hånd.

Hilsen
Fif
(som ved hun har mar meget at lære endnu, nogle gange skal ha' viden skovlet
ind med en rendegraver, er på vej til biblioteket efter relevante bøger og
syntes at i bare tager nogle vildt fede billeder)