Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan jeg sammenligne? [Canon 20D vs. 3~
Fra : Kong Kent

Dato : 01-05-05 15:50

Hej dk.fritid.foto

Ligesom alle andre drømmere, er det naturligvis disse to roste apparater
jeg går og drømmer om, og ud fra de tråde der har været herinde er det
egentlig op til ens tegnebogs størrelse, samt hændernes ditto at vælge
imellem de to.

Jeg bor selv i Hjørring, og kunne derfor godt tænke mig at vide om der
er en butik i mit nærområde (Hjørring, Brønderslev, Frederikshavn, Sæby,
Hirtshals, Aalborg etc.) der har begge kameraer på lager, således man
kan prøve begge af i hånden før man vælger.

Nogen herinde der ved noget om det?

På forhånd tak.

mvh

Kent.

Fra : michael bs

Dato : 01-05-05 19:26

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en butik i mit nærområde (Hjørring, Brønderslev, Frederikshavn, Sæby,
> Hirtshals, Aalborg etc.) der har begge kameraer på lager, således man kan

Bestil dem hos en netbutik. Du har 14 dages returret, selv om du har åbnet
og afprøvet dem. Send det af dem du ikke vil have tilbage..(eller begge).

mvh Michael

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 01-05-05 20:12

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse
> Hej dk.fritid.foto
>

> Jeg bor selv i Hjørring, og kunne derfor godt tænke mig at vide om der er
> en butik i mit nærområde

Merlin i Hjørring har en 300D, mon ikke Japanphoto har Nikon`en
350D har jeg kun set ude ved kontor og papir - i fredags i øvrigt - Men de
handler jo også med private, så måske...
Hvad de lige har nede i Jernbanegade skal jeg ikke kunne sige..

VH
/Carsten
9800

Fra : Brian Lund

Dato : 02-05-05 01:51

> [...]
> Hirtshals, Aalborg etc.) der har begge kameraer på lager, således man
> kan prøve begge af i hånden før man vælger.

Photocare i Kolding har begge, så mon ikke også en af dine lokale ditto har
det også?
(Hjørring, Brønderslev, Frederikshavn, Hirtshals eller Aalborg)

Brian