Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billig Photoshop CS2 opgradering
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-04-05 16:09

Hvis der er nogle her der skal opgradere deres Photoshop til CS2,
så kan man bruge kupon-koden: nabd30bf25 til at få 15% ekstra rabat.

Hvis man som adresse eksempelvis indtaster Adobes egen, så er
opgraderingsprisen $149 - 22.35 = $126,65 = 730,85 kr.

Dette kræver selvfølgelig at man kan leve med downloadudgaven, og
at man tidligere har anskaffet sig en Photoshop (som så vil kunne
opgraderes).

Selv når man henvender sig til T&S for at betale moms, så har man
sparet 600 kr ud af ca. 1550 kr. Jeg forstår ikke hvorfor netbutikken
ikke kan levere samme vare til samme pris.

Fra : ha

Dato : 28-04-05 21:40

Povl H. Pedersen wrote:

Tak for tipset, jeg kan bare ikke finde ud ad hvor jeg finder
det på www.adobe.com
Gælder det mon også for DK udgaven.

/ha

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-04-05 21:46

In article <3dd01mF6omuhjU1@individual.net>, ha wrote:
> Povl H. Pedersen wrote:
>
> Tak for tipset, jeg kan bare ikke finde ud ad hvor jeg finder
> det på www.adobe.com
> Gælder det mon også for DK udgaven.

Vi taler alene om en engelsk opgradering (du kan ikke købe DK i USA).
Du vælger den amerikanske butik, opretter en ny konto med en adresse
i USA (Jeg valgte Adobes hovedkvarter), og bestiller i den amerikanske shop.

Du skal have en gammel version installeret for at bruge opgraderingen.
eller have et gammel serienummer. Ved ikke om de som Microsoft accepterer
en gammel piratkopi (så får man nemlig piraten ind i folden af folk der
betaler opgraderinger fremover).

Du kan bestille upgrade til download her:
http://store.adobe.com/store/products/master.jhtml?id=catPhotoshopUpgrade

Du skal ikke taste serienummer ind her.

Når du checker ud kan du angive 15% koden.

Fra : ha

Dato : 29-04-05 11:45

Povl H. Pedersen wrote:
> Vi taler alene om en engelsk opgradering (du kan ikke købe DK i USA).

Nåh nej, det kan man selvf. ikke ;o(

> Du skal have en gammel version installeret for at bruge opgraderingen.
> eller have et gammel serienummer.

Min nuværende er CS udgaven men på DK, så jeg må vente og se, hvad
Adobe.dk kan få sig til at forlange når oversættelsen er klar.

Tak for svar.

/ha

Fra : NikonPro.dk

Dato : 29-04-05 12:50

"ha" <minnewsmail@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Min nuværende er CS udgaven men på DK, så jeg må vente og se, hvad
> Adobe.dk kan få sig til at forlange når oversættelsen er klar.

Oversat til DK skulle være klar fra i dag jf. pressefotografforbundets
nyhedsbrev i morges.

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Per B

Dato : 29-04-05 00:53

> Hvis der er nogle her der skal opgradere deres Photoshop til CS2,
> så kan man bruge kupon-koden: nabd30bf25 til at få 15% ekstra rabat.

Ved du om kuponkoden også virder ved Adobe Creative Suite 2 premium upgrade
from photoshop.
eller findes der en tilsvarende til denne.

vh
Per

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-04-05 06:48

In article <42717645$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Per B wrote:

> [...]
> from photoshop.
> eller findes der en tilsvarende til denne.

Det har jeg ingen ide om. Men du kan prøve. Du ser om du får rabatten
inden du bekræfter det endelige køb. Jeg fik denne kode på dpreview.

Fra : michael bs

Dato : 29-04-05 15:23

> [...]
> sparet 600 kr ud af ca. 1550 kr. Jeg forstår ikke hvorfor netbutikken
> ikke kan levere samme vare til samme pris.

Takker for oplysningen.
Nogen der ved om den nye rawconvertor ACR understøtter canon 350d?
mvh Michael

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 29-04-05 19:02

Povl H. Pedersen wrote:
> [...]
> sparet 600 kr ud af ca. 1550 kr. Jeg forstår ikke hvorfor netbutikken
> ikke kan levere samme vare til samme pris.

Er det ikke noget med omkostninger til trykning af cdér og manual

Tommy

Ps. har du fundet kvitteringen på teleconverteren ?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-05-05 16:48

In article <42727699$0$267$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, Tommy Hjorth wrote:

> Er det ikke noget med omkostninger til trykning af cdér og manual

Ikke ved en ren download version som er den samme globalt.

> Ps. har du fundet kvitteringen på teleconverteren ?

Jeg roder lige bunken igennem.