Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Strømforsyning i Frankrig
Fra : Gert Medom

Dato : 28-04-05 05:27

Jeg tænker på at tage en udflugt til Paris i August. Kræver det specielle
adaptere på opladeren??

Mvh Gert

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 28-04-05 06:26

Gert Medom wrote:
> Jeg tænker på at tage en udflugt til Paris i August. Kræver det specielle
> adaptere på opladeren??

Nej.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Jesper Andersen

Dato : 28-04-05 10:01

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> wrote in news:42706603$0$308$ba624c82
@nntp05.dk.telia.net:

> Jeg tænker på at tage en udflugt til Paris i August. Kræver det specielle
> adaptere på opladeren??
>
> Mvh Gert

Nu er det længe siden jeg har været i Frankrig, men jeg synes at kunne
huske et eller andet om at nogle af stikkontakterne havde et jord-ben
indbygget. Altså et ben der stikker ud af kontakten og som passer i det
hul, der som regel er i stikket på ledninger til f.eks. computere. Men hvis
din oplader har firkantet stik, kan det sikkert være der alligevel. Vil du
være på den sikre side, kan du tage en stikdåse og en stump ledning med.
Hvis der så er problemer, kan du købe et stik i Frankrig, som du sætter på
din ledning, så du har en hjemmelavet adapter. Husk skruetrækker.

/Jesper.

Fra : Peter Vistesen

Dato : 29-04-05 01:21

Hej i gruppen

Har boet i paris i 3 måneder, og kan garantere at dit DK stik passer
dernede.