Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
voldtægt på volden
Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-04-05 09:12

En lille reportage fra det virklige liv. Jeg syns det var
en voldsom oplevelse, selvom det bare var ænder.
Lyset var håbløst besværligt, bemærk lige de er knipset
fra den anden side af vandet, så andre vinkler var ikke
mulige..-max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1511432
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1511418
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1511453

Fra : Henrik Bjerregaard

Dato : 26-04-05 20:46

-max- wrote:
> En lille reportage fra det virklige liv. Jeg syns det var
> en voldsom oplevelse

Det er nogle fine billeder meget anderledes end de billeder man normalt
ser (jeg ved ikke om jeg nogensinde vil læse Anders And igen)
Min favorit er
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1511453

Fra : TL

Dato : 26-04-05 12:30

"Henrik Bjerregaard" <dk.HenrikBjerregaard@gmail.com> wrote in message

> Det er nogle fine billeder meget anderledes end de billeder man normalt
> ser (jeg ved ikke om jeg nogensinde vil læse Anders And igen)
> [...]

også min - og måske sagde hendes næb nej, men hendes øjne sagde ja.
Jeg tror ikke der bliver mere ud af den sag, men der er ihvertfald god
dokumentation hvis det skulle ske.

TL

- - -
www.lindkold.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-04-05 20:07

"Henrik Bjerregaard"

> Det er nogle fine billeder meget anderledes end de billeder man normalt
> ser (jeg ved ikke om jeg nogensinde vil læse Anders And igen)
> [...]

Uha jeg skulle måske have postet billede i forbudt for børn.
En anmelder har lagt et link til en side der beskriver fenomenet
http://www.nmr.nl/deins815.htm - Advarsel det er skrappe sager.
-max-

Fra : TL

Dato : 26-04-05 21:03

> Uha jeg skulle måske have postet billede i forbudt for børn.
> En anmelder har lagt et link til en side der beskriver fenomenet
> [...]

Nekrofili blandt fugle. Tænk jeg anede slet ikke det eksisterede...
Puhaaa...skrappe sager.

TL

Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-04-05 21:34

";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Uha jeg skulle måske have postet billede i forbudt for børn.
>En anmelder har lagt et link til en side der beskriver fenomenet

Svaner kan også være voldsomme. Flere gange holdt han hendes hoved under
vandet. Taget ved Damhussøen d. 20/3.

http://foto.rongsted.dk/svane_0338-900.jpg
http://foto.rongsted.dk/svane_0340-900.jpg

Peter

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-04-05 05:20

"Peter Rongsted"
> ";o\)-max-"

> Svaner kan også være voldsomme. Flere gange holdt han hendes hoved under
> [...]

Ja det er svært at forstå de står model til den behandling,
ser ud som om han er ved at bide halsen over på hende.

Billederne ser lidt kinky ud, hvad har du gjort ved dem,
meget grafisk plastisk udtryk.?

Her er en der får et nap i numsen - -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1511766

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-04-05 20:50

";o\)-max-" <max@amarzone.dk> wrote:

>Ja det er svært at forstå de står model til den behandling,
>ser ud som om han er ved at bide halsen over på hende.
>
>Billederne ser lidt kinky ud, hvad har du gjort ved dem,
>meget grafisk plastisk udtryk.?

Jeg har egentlig ikke gjort så meget. De blev optaget i både nef og jpg.
Grundlaget her er nef-filerne. Konverteret til 16-bit tiff i Nikon
Capture. I Photoshop Elements 3 har de fået dæmpet highlights lidt 7-8%.
Jeg tror nok at 340 også fik en smule shadows (i samme størrelsesorden).
Derefter resize og en gang High Pass til skarphed (2-3 pixels i
diameter). Det sidste har måske givet det plastiske du nævner. Jeg er
ikke den store fan af USM og bruger for det meste High Pass filter i
stedet.

En hurtig opskrift (til dem der ikke kender High Pass metoden)

1. Duplicate layer så man har to lag med samme indhold.
2. Kør filteret High Pass på øverste lag med en diameter på 1-5 pixels
(bruger jeg mest). Man bør holde sig under 15. Resultatet næsten helt
gråt billede. Man lærer hurtigt at vurderer om det er for lidt eller for
meget.
3. Ændre øverste lag til Layer Type: Overlay
4. Flatten image

Det giver efter min mening (for det meste) et bedre resultat end USM med
mindre tendens til haloer. Det kan også være, at jeg bare ikke er go'
nok til USM

>Her er en der får et nap i numsen - -max-
>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1511766

Photosig har lidt problemer lige nu. Jeg ser på det senere.

Peter

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-04-05 10:16

"Peter Rongsted"
> Photosig har lidt problemer lige nu. Jeg ser på det senere.
>
> Peter

Af en eller anden grund kører psig meget bedre i mozilla firefox.
-max-

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-04-05 00:06

";o\)-max-" <max@amarzone.dk> wrote:

>"Peter Rongsted"

>Af en eller anden grund kører psig meget bedre i mozilla firefox.
>-max-

I dette tilfælde var det nu en serverfejl - mangelende memory.

peter

Fra : Peggy-Sue Meng

Dato : 27-04-05 20:24

Gode billeder.. som beviser at mænd i dyreverdenen ikke er anderledes end i
menneske verdenen når de ser en dejlig tøs
Jeg fik helt ondt at hunnen indtil jeg så hun fløj så havde jeg det godt
igen :)

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 28-04-05 15:16

On Tue, 26 Apr 2005 10:12:12 +0200, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1511418

Hejligt , som hos bageren, træk et nummer
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/