Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fast 400mm
Fra : Henning Sørensen

Dato : 26-04-05 08:07

Jeg er på udkig efter en fast 400mm tele. Er det muligt at få fat i en sådan
til en rimelig penge 10-12.000 og i en god kvalitet. Har i nogle forslag.
Mvh Henning

Fra : Morten Wartou

Dato : 26-04-05 08:28

Henning Sørensen wrote:
> Jeg er på udkig efter en fast 400mm tele. Er det muligt at få fat i
> en sådan til en rimelig penge 10-12.000 og i en god kvalitet. Har i
> nogle forslag. Mvh Henning

Jeg tror du vil få bedre svar hvis du siger hvilket hus det skal sidde på...

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Ni-MH celler (Nickel Metal Hydrid) er p.t. den mest udbredte type
genopladelige celler, de indeholder ikke tungmetaller" - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henning Sørensen

Dato : 26-04-05 09:05

Selvfølgeelig burde jeg have skrevet kamehus på, det er en Canon 20D
Henning

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 26-04-05 09:08

> [...]
> sådan
> til en rimelig penge 10-12.000 og i en god kvalitet. Har i nogle forslag.

Til Canon/Nikon eller ?

Personligt har jeg købt en Canon 400 mm /5.6 L til mit eget Canon 20D pris
11500 i DK.

Peter Michael Nielsen

Fra : Henrik Bjerregaard

Dato : 26-04-05 20:20

> Til Canon/Nikon eller ?
>
> Personligt har jeg købt en Canon 400 mm /5.6 L til mit eget Canon 20D pris
> 11500 i DK.
Brugt kan den fås for ca 8000 kr hos min lokale fotopusher

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 26-04-05 11:28

"Henrik Bjerregaard" <dk.HenrikBjerregaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Brugt kan den fås for ca 8000 kr hos min lokale fotopusher

Hej Henrik
Hvor er det henne?

mvh Gerner Majlandt

Fra : Henrik Bjerregaard

Dato : 26-04-05 20:43

Gerner Majlandt wrote:

> Hej Henrik
> Hvor er det henne?
>
> mvh Gerner Majlandt

Det er i Odense, på albanigade
butiken hedder fotolsen
Jeg har intet med butikken at gøre udover, at jeg er kunde

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-05 14:39

> Det er i Odense, på albanigade
> butiken hedder fotolsen
> Jeg har intet med butikken at gøre udover, at jeg er kunde

Det er det så ikke mere. Jeg var derovre og hente den onsdag. Og den er
fuldstændig som ny! Så nu ska lder altså leges

Mvh. Claus Petersen

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 26-04-05 11:31

"Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Personligt har jeg købt en Canon 400 mm /5.6 L til mit eget Canon 20D pris
> 11500 i DK.

Hej

Er der nogen som ved hvor den kan købes på nettet, har selv se hos
www.ac-foto.com og www.technikdirekt.de uden held

mvh Gerner

Fra : Morten Wartou

Dato : 26-04-05 13:23

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Hej
>
> Er der nogen som ved hvor den kan købes på nettet, har selv se hos

Den koster knap $1100 i USA - selv med told og MOMS er det en rimeligt
fornuftig pris i forhold til Danmark.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Men jeg er ikke stupid, så jeg vil ikke mere ulejlige denne gruppe med
mine billeder og indlæg." -Niels Riis Ebbesen i dk.fritid.foto 17. april

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 26-04-05 10:07

Henning Sørensen wrote:

> Jeg er på udkig efter en fast 400mm tele. Er det muligt at få fat i en sådan
> til en rimelig penge 10-12.000 og i en god kvalitet. Har i nogle forslag.
> Mvh Henning

Hej Henning

Du kan prøve min hvis du gider at kører til øster hjerm en canon 400 f/5.6 L

Tommy

Fra : pwee

Dato : 26-04-05 10:19

> [...]
> sådan
> til en rimelig penge 10-12.000 og i en god kvalitet. Har i nogle forslag.

Du kunne måske nøjes med et EF 300mm/4.0 IS USM.
de 100mm kan du nemt hente på anden vis.
prismæssigt ligger den ca deroppe (lidt over)
det er et fremragende, skarpttegnende og lysstærkt objektiv,
v/h pa