Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt nye knipserier fra uge 16 - 2005
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-04-05 22:39

Dem der har tid og lyst, kan ta' et kik på noget af det, som jeg har
lavet i løbet af den forgangne uges tid.

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_16_1of3.html

Kommentarer, ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som
sædvanlig meget velkommen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 08:25

> Dem der har tid og lyst, kan ta' et kik på noget af det, som jeg har
> lavet i løbet af den forgangne uges tid.

Man bliver sgu i godt humør af disse billeder:

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_nyudsprungen_boeg-27.html
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_kirsebaer_blomster-51.html

Whhheeeeeee - Det er forår

/Alex

Fra : MC

Dato : 25-04-05 12:34

det var dog utroligt ligegyldige og kedelige billeder...

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-04-05 12:42

MC wrote:

> det var dog utroligt ligegyldige og kedelige billeder...

<let provokerende ironi>
Det er ved mange lejligheder fremført at kritik bør være venlig og
konstruktiv!
Det er ikke tilfældet her.
</let provokerende ironi>

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-04-05 13:21

Jan Bøgh wrote:

> <let provokerende ironi>
> Det er ved mange lejligheder fremført at kritik bør være venlig og
> konstruktiv!
> Det er ikke tilfældet her.
> </let provokerende ironi>

Din ironi er da komplet unødvendig, jeg tager squ da ikke skade af
at blive mindet om, at mine billeder ikke interesserer alle...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ab

Dato : 25-04-05 18:12

> Din ironi er da komplet unødvendig, jeg tager squ da ikke skade af at
> blive mindet om, at mine billeder ikke interesserer alle...

Man kunne umiddelbart føle sig fristet til at sige: Hvad har du så taget
skade af - nå, ret skal være ret.

- Men alt (kvantiteten m.m.) taget i betragtning så ligger dine fotos denne
gang noget over den sædvanlige "standard" - ja, der vises endda flere gode
fotografiske reflekser - noget der i dine hidtidige fotos ofte har manglet
totalt, og mange af os har stået totalt uforstående overfor (at et rimeligt
trænet billedsyn kunne godtage noget sådant). Disse nyeste viser endda en
opfattelse - som kan være lige så godt at forsvare som alt muligt andet.

ab

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-04-05 07:12

"Niels Riis Ebbesen"

> [...]
>
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_16_1of3.html
>
> Kommentarer, ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som

Mange flotte mønstre - burde være en inspiration for mange,
en serie med en rød tråd meget flot. -max-

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 28-04-05 11:35

> Kommentarer, ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig
> meget velkommen...

Hej Nils

Mange gode billeder, men jeg faldt lige over:

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_and_og_anderede-32.html

Det havde måske været bedre hvis du havde ventet til anden var lidt længere
fremme, således at der var opstået en diagonal komposition, om det så havde
været galt at den så var på vej ud af billedet er en anden snak

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk