Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostaffet uge 17
Fra : Søren Jakobsen

Dato : 23-04-05 19:59

Emne for stafetten i uge 17 er: Landbrug.

Mvh

Søren

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 23-04-05 20:04

On Sat, 23 Apr 2005 20:59:02 +0200, Søren Jakobsen wrote:

> Emne for stafetten i uge 17 er: Landbrug.
>
> Mvh
>
> Søren

Tak Søren. Så kan tankerne begynde om en nyt emne.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Silver

Dato : 23-04-05 21:38

Er det her noget alle kan være med til? og hvis ja hvor skal man så uploade
billederne til?, hvad regler gælder der?

Mvh
Michael

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 23-04-05 22:49

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er det her noget alle kan være med til? og hvis ja hvor skal man så uploade
>billederne til?, hvad regler gælder der?
>
>Mvh
>Michael

Reglerne for fotostafetten kan findes her
http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

Der er "frit slav" for hvor der uploades billeder til - fotokritik.dk, egne
sider eller andre billedsider.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 24-04-05 08:30

On Sat, 23 Apr 2005 23:49:26 +0200, Ove Kjeldgaard wrote:

> Reglerne for fotostafetten kan findes her
> http://www.fotostafetten.dk/Regler.php
>
> Der er "frit slav" for hvor der uploades billeder til - fotokritik.dk, egne
> sider eller andre billedsider.

Eller endnu bedre fotostafetten.dk, når albummet bliver lavet. Sikkert i
løbet af dagen, men ihvertflad inden på torsdag hvor resultattråden bliver
postet.

Så Michael klø på og tag et billede, altid rart med nye ansigter.

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 24-04-05 13:53

"Søren Jakobsen" <jernbaner@togfoto.dk> skrev i en meddelelse
> Emne for stafetten i uge 17 er: Landbrug.
>
> Mvh
>
> Søren

Jeg vil da gerne for første gang deltage med billederne her:

http://www.dettmaring.dk/landbrug/index.html

Former og farver er en del af landbruget, synes jeg, det ser ofte smukt ud i
landskaberne.
Håber I er enige
Køerne kunne jeg ikke stå for

Nu får i altså disse billeder, i stedet for mejeriprodukter i et
supermarked, eller køleskabet, hvilket var min første tanke..Der næst den
evige unge grønthøster, men den fandt ikke nåde

Kamera: 300D
Optik: 28-200, den meget udskældte zoom fra Canon

VH
/Carsten

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 24-04-05 14:36

On Sun, 24 Apr 2005 14:53:00 +0200, Carsten D Andersen wrote:

> [...]
> evige unge grønthøster, men den fandt ikke nåde
>
> Kamera: 300D
> Optik: 28-200, den meget udskældte zoom fra Canon

Du skal være yderst velkommen. Men et regler foreskriver 1 billede pr.
person og ikke 7. Desuden bør du vente til på torsdag, hvor resultattråden
bliver offentliggjort.

Se reglerne her http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 24-04-05 17:14

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse
> --

Nå, for søren, men jeg vil da søge at huske det på torsdag, og vælge et ud..
Men jeg vil da gerne vide om det er talentløse knipserier, eller jeg bare
skal glemme torsdag ?
De 5 af dem ligger nu på fotokritik.dk og der kan man jo kommentere - eller
er det en dårlig løsning ?
VH
/Carsten

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 24-04-05 17:28

"Carsten D Andersen" <dettmaring@fjerndettestofanet.dk> wrote:

>Nå, for søren, men jeg vil da søge at huske det på torsdag, og vælge et ud..
>Men jeg vil da gerne vide om det er talentløse knipserier, eller jeg bare
>skal glemme torsdag ?

Du får mig ikke til at bedømme de enkelte billeder, det vil efter mig bedste
overbevisning være i strid med hele idéen med "ét billede taget i et bestemt
tidsrum osv".
Men der er tre af dine billeder der falder i min smag, to der ikke siger mig
noget som helst og et enkelt der måske kan reddes med en kraftig beskæring.

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 24-04-05 17:44

"Ove Kjeldgaard" <ReadMyEmail@The.Signature> skrev i en meddelelse >
> [...]
> bedste
> overbevisning være i strid med hele idéen med "ét billede taget i et

Ok, det er taget til efterretning, jeg kan sagtens se din pointe
VH
/Carsten