Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye DX glas fra Nikon
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-04-05 17:32

http://www.dpreview.com/news/0504/05042001nikondxlenses.asp

Ser spændende ud imho.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Henrik Vejgaard

Dato : 20-04-05 18:31
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-04-05 19:08

"Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> skrev i en meddelelse
> http://www.dpreview.com/news/0504/05042001nikondxlenses.asp
>
> Ser spændende ud imho.

Jeg må nu indrømme, at jeg synes den lyder til at være lidt langsom, men
brændvidden ser da OK ud. Selv ville jeg nok stadig foretrække en 18-70
eller hvad den nu hedder, den anden de har.

MVH
Thomas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-04-05 20:19

Thomas Pedersen wrote:
> Jeg må nu indrømme, at jeg synes den lyder til at være lidt langsom, men
> brændvidden ser da OK ud. Selv ville jeg nok stadig foretrække en 18-70
> eller hvad den nu hedder, den anden de har.

Hvis det er AF-S kan det vel ikke være helt galt?

Har en 18-70DX i forvejen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-04-05 20:36

> Hvis det er AF-S kan det vel ikke være helt galt?
>
> Har en 18-70DX i forvejen

AF-S er jo ikke ensbetydende med at det er hurtige objektiver, når vi ser på
lysstyrke, 3,5-5,6 er jo ikke sindssygt hurtigt. Men jo, AF-S er da klart en
fordel når vi ser på hastigheden af AF. Jeg er dog godt tilfreds med de
faste brændvidder jeg har i det spektra, selvom de da gerne måtte have haft
AF-S og en zoom er da mere bekvemt, men sjældent lige så skarp.

MVH
Thomas