Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
freelancefotograf
Fra : udef

Dato : 20-04-05 15:59

Til Newsgruppe dk.fritid.foto

Hvis der skulle være en freelancefotograf i Jylland eller på fyn (også gerne
sjælland og øerne) som kunne tænke sig at komme i stald hos Udefoto.dk, vi
beskæftiger os med arrangementsfotografering - og afregner efter solgte
billeder , så i de fleste tilfælde er gode billeder = indtjening!

Men det vi skal bruge er freelancefotografer og du behøver ikke være prof,
bare du har udstyr og evnen til at fange øjeblikke! også at lave gode
billeder!

Skriv til nyfotograf @ udefoto.dk (fjern spacer), med informationer om hvem
du er, bopæl, fotoudstyr, og vedhæft min. 5 arrangementsbilleder eller et
link til din webside, så vi kan se hvad du kan!

VI skal bruge fotografer fra hele landet, så sidder du derude og tænker "det
er da lige mig" så skriv trygt!

Hilsner

Udefoto.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-04-05 16:25

udef wrote:

> Til Newsgruppe dk.fritid.foto
>
> Hvis der skulle være en freelancefotograf ...cut...

Dit opslag er meget off-topic, stillingsopslag hører kun hjemme i

FUT: news:dk.admin.netikette

Niels Riis Ebbesen
Læs mere om korrekt brug af nyhedsgrupperne på www.usenet.dk

Fra : abc

Dato : 20-04-05 18:11

> Dit opslag er meget off-topic, stillingsopslag hører kun hjemme i

> [...]

Jeg blev da glad, da jeg så dette indlæg, en mulighed,! her er en stor del
som hvis interesse ligger på dette felt, jeg synes at du er off cut

Mvh ABC

P:S burde du ikke hellere bekymre dig for grupper som alt.incest voldtægt og
andre syge news grupper, få dig et liv, fjols

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-04-05 21:27

abc - nop@dk
42668d10$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev følgende:
> [...]
>
> P:S burde du ikke hellere bekymre dig for grupper som alt.incest
> voldtægt og andre syge news grupper, få dig et liv, fjols

Nørjj... Der gav du rigtig nok ham tørt på hva'?

--
Martin Petersen

Fra : kp@kays.dk

Dato : 20-04-05 22:00

Hej Alle også dig NRE
Tja, beklager da hvis jeg har stødt dig, men mente absolut at det kunne have
interesse for fritids/freelancefotografen at få muligheden for at arbejde
sammen med andre fotografer om at levere et godt stykke fotografisk arbejde,
også måske tjene lidt skejser på det også,så der måske er mulighed for at få
midler til at udvide både udstyrslisten, men også få trænet sine kundskaber
på fotosiden, så mener da det er beretiget at smidde sådan en forespørgsel i
FRITID.FOTO.. men kan selvfølgelig tage fejl, og dette blager jeg, men vil
da stadig opfordre dem der lyster til at kontakte mig...sammen med dem som
allerede har vist deres interesse!

Hygge alle

Pingel / udefoto.dk