Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vedr. Canon A95 digitalkamera.
Fra : Paul Hylle

Dato : 19-04-05 15:36

Er der nogen som på en let måde kan forklare mig, hvordan man får billeder
tilbage på compact-Flash kortet igen, efter jeg har gemt
dem i billedbearbejdningsprogrammet.
mvh
Paul

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-04-05 15:39

"Paul Hylle" <p.hylle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som på en let måde kan forklare mig, hvordan man får
> billeder tilbage på compact-Flash kortet igen, efter jeg har gemt
> dem i billedbearbejdningsprogrammet.

Hvis du bruger en kortlæser, optræder CF-kortet vel som et almindeligt
diskdrev i din Windows, du kan kopiere til?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-04-05 15:40

Paul Hylle wrote:
> Er der nogen som på en let måde kan forklare mig, hvordan man får billeder
> tilbage på compact-Flash kortet igen, efter jeg har gemt
> [...]
Med kortlæser ? trække (i stifinder) fra mappe til mappe ?
Og måske også med usb-kabel?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Paul Hylle

Dato : 19-04-05 21:31

Jeg markerer billederne i stifinder og jeg kan også se kortlæseren
arbejder, men når jeg tager kortet ud og sætter det over i kameraet er der
ingen billeder på kortet.

Fra : Brian Lund

Dato : 19-04-05 22:49

> Jeg markerer billederne i stifinder og jeg kan også se kortlæseren
> arbejder, men når jeg tager kortet ud og sætter det over i kameraet er der
> ingen billeder på kortet.

Ja, og hvad gør du så, klipper, kopierer, hvad gør du?

Er du sikker på at kortlæseren er helt færdig med at arbejde inden du hiver
kortet ud, ellers kan du godt gå hen og miste data!
For at være sikker på at det ikke sker kan du evt. højreklikke på drevet og
trykke "skub ud" inden du hiver kortet ud...

Brian

Fra : Peter Schrøder

Dato : 20-04-05 07:36

Paul Hylle skrev:

> Jeg markerer billederne i stifinder og jeg kan også se kortlæseren
> arbejder, men når jeg tager kortet ud og sætter det over i kameraet
> er der ingen billeder på kortet.

Kameraet kan antagelig ikke vise bearbejdede
billeder. Hvis du har beskåret, drejet, ændret farver
eller andet, kan kameraet ikke genkende filen
som et billede længere

Peter Schrøder