Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon S1
Fra : Claus Bjerre

Dato : 18-04-05 07:28

Kære Gruppe
Jeg har anskaffet en Canon S1. Den har en såkaldt billed stabilisator, der
skal mindske risikoen for rystede billeder ved lange teloptagelser. Jeg har
experimenteret lidt, og er nået til den konklusion, at systemet virker, og
ikke gør kameraet mærkbart langsommere, så min konklusion er at jeg altid
har den slået til.
Er der nogen der har andre erfaringer?
Claus Bjerre

Fra : Thomas H.

Dato : 18-04-05 09:18

"Claus Bjerre" <Claus.BjerreFJE@RNadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> ikke gør kameraet mærkbart langsommere, så min konklusion er at jeg altid

Jeg har ikke erfaringer med netop det kamera, men jeg har et objektiv hvor
der også er IS i.. Jeg bruger kun funktionen når jeg ved jeg har brug for
den, ved lukketider hvor det ikke er nødvendigt, sluger det kun strøm, og
jeg ser det derfor ikke nødvendigt at have det aktiveret.

MVH
Thomas H.