Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik: Baal i Tivoli
Fra : Thomas Kjær

Dato : 17-04-05 22:20

Hej,

Her er lidt billeder til kritik fra årets første fredagsrock i Tivoli;

- <http://lnx.dk/dff/baal/>

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Pico

Dato : 17-04-05 22:33

Thomas Kjær wrote:
> Hej,
>
> Her er lidt billeder til kritik fra årets første fredagsrock i Tivoli;

Tja billederne er såmænd meget gode, men jeg glæder mig over at vor
planlagte tur i Tivoli blev aflyst i fredags, det er ikke til at holde
ud at være der når der er fredagsrock, det larmer over hele haven.
Pico

Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 18-04-05 00:21

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Super flotte!

Virkelig stemningsfulde

Morten

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 09:41

On 2005-04-17, Morten Sten Andersen <no@thanks.dk> wrote:

> Super flotte!
>
> Virkelig stemningsfulde

Mange tak. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-04-05 09:34

Pico - Selvestemig@hotmail.com
4262d626$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev følgende:

> Tja billederne er såmænd meget gode, men jeg glæder mig over at vor
> planlagte tur i Tivoli blev aflyst i fredags, det er ikke til at holde
> ud at være der når der er fredagsrock, det larmer over hele haven.

Det er da heldigvis ikke alle der har det sådan. :)

Flotte billeder Thomas!

--
Martin Petersen

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 09:41

On 2005-04-18, Martin Petersen <knopfisk@[> wrote:
> Pico - Selvestemig@hotmail.com
> 4262d626$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Det er da heldigvis ikke alle der har det sådan. :)

Nej, heldigvis. :)

> Flotte billeder Thomas!

Tak!

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 08:28

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Her er lidt billeder til kritik fra årets første fredagsrock i Tivoli;
>
> - <http://lnx.dk/dff/baal/>

Wow! - Det nederste billede holder bare for vildt :)

/Alex

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 09:42

On 2005-04-18, Alex Linaa <> wrote:
> "Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Wow! - Det nederste billede holder bare for vildt :)

Det er også min personlige favorit. Tak for kigget. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : N/A

Dato : 18-04-05 20:33

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 20:33

Som jeg skrev i <slrnd66tis.29u.tk@irq.dk>;

Fra : Brizz

Dato : 18-04-05 20:52

> Som jeg skrev i <slrnd66tis.29u.tk@irq.dk>;

Ja jeg så det også godt efter jeg havde skrevet det...har siden prøvet at
slette indlægget uden held

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Casper

Dato : 18-04-05 10:12

On Mon, 18 Apr 2005 09:27:44 +0200, "Alex Linaa" <www.linaa.com>
wrote:

>"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

>Wow! - Det nederste billede holder bare for vildt :)
>
>/Alex

Helt enig. Det sidste billede er rigtig godt. Savner også lidt exif...

/Casper

Fra : Thomas H.

Dato : 18-04-05 09:01

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Her er lidt billeder til kritik fra årets første fredagsrock i Tivoli;
>
> - <http://lnx.dk/dff/baal/>

Lækre billeder.. Kan vi ikke få lidt tekniske informationer om dem ? og
hvilket udstyr er de taget med ?

MVH
Thomas H.

Fra : Jakob

Dato : 18-04-05 09:45

In article <42636929$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, condor-9
@mail.xx says...

> Lækre billeder.. Kan vi ikke få lidt tekniske informationer om dem ? og
> hvilket udstyr er de taget med ?

Ja det kan jeg tilslutte mig, virkelig gode stemningsmættede billeder.
Vil også gerne vide hvad grej der er brugt :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 10:01

On 2005-04-18, Jakob <no@mail.com> wrote:
> In article <42636929$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, condor-9
> @mail.xx says...

> Ja det kan jeg tilslutte mig, virkelig gode stemningsmættede billeder.

Tak for kritikken!

Det kan du se her; <slrnd66tis.29u.tk@irq.dk>

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-04-05 10:09

> Det kan du se her; <slrnd66tis.29u.tk@irq.dk>

Den der skod-200mm - er det ikke en, jeg skal køre på genbrugspladsen for
dig?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 10:15

On 2005-04-18, Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
> "Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Den der skod-200mm - er det ikke en, jeg skal køre på genbrugspladsen for
> dig?

Godtnok er den lidt gammel og slidt, men jeg vil helst ikke undvære den.
Ellers tak for tilbudet. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-04-05 10:26

> Godtnok er den lidt gammel og slidt, men jeg vil helst ikke undvære
> den. Ellers tak for tilbudet. :)

Øv. Hvis du nogensinde vil af med den, er jeg - surprise - meget
interesseret.

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 09:57

On 2005-04-18, Thomas H. <condor-9@mail.xx> wrote:
> "Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Lækre billeder.. Kan vi ikke få lidt tekniske informationer om dem ? og
> hvilket udstyr er de taget med ?

Tak, og det kan I da.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-04-05 10:10

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-04-05 12:40

Jens Bruun wrote:
> Den der skod-200mm - er det ikke en, jeg skal køre på genbrugspladsen for
> dig?

Misundelse er en grim ting

// Hans, der nøjes med en noget mindre EF 200 f2.8L
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 18-04-05 11:34

> [...]
> eksponerings kompensation fra -0.33 til -1.67EV.
>
> Af udstyr har jeg brugt et Canon 1D MkI og et EF 200/1.8L.

Tja, så begynder man at undre sig over hvorfor man skulle købe et 1D mkII

Man kan vel efterhånden finde nogle mkI'ere til en fair brugtpris?

Morten

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 12:05

On 2005-04-18, Morten Sten Andersen <no@thanks.dk> wrote:

> Tja, så begynder man at undre sig over hvorfor man skulle købe et 1D mkII

Det skal man hvis man behøver en større oplysning til store print, og
hvis man ønsker en lavere iso-støj. AWB er også en del bedre på
MkII'eren, og så mangler MkI'eren RGB histrogram samt mulighed for at
zoome ind på billederne på displayet.

Jeg ville også have brugt mit MkII, hvis ikke det havde været til
service. :)

> Man kan vel efterhånden finde nogle mkI'ere til en fair brugtpris?

Det kan man ja. Og jeg vil mene at man også roligt kan købe selv et
meget brugt hus, da de er ret hårdføre.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Martin

Dato : 18-04-05 10:03

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Her er lidt billeder til kritik fra årets første fredagsrock i Tivoli;
>
> - <http://lnx.dk/dff/baal/>

Flot - specielt det sidste fanger efter min mening Baals musik helt perfekt.

/Martin

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 10:09

On 2005-04-18, Martin <nospam@nospam.dk> wrote:
> "Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Flot - specielt det sidste fanger efter min mening Baals musik helt perfekt.

Mange tak! :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : SpookiePower

Dato : 18-04-05 12:11

Mange flotte billeder og rigtige gode farver.
Vil også hoppe med på vognen og sige at det sidste
billede er det bedste.

Mit album -
www.activewebsite.dk/fotoalbum/index.php

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 12:29

On 2005-04-18, SpookiePower <boxjunk2600@gmail.com> wrote:
> Mange flotte billeder og rigtige gode farver.
> Vil også hoppe med på vognen og sige at det sidste
> billede er det bedste.

Mange tak! :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Lotte - 4200

Dato : 18-04-05 15:47

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> wrote in message

> Her er lidt billeder til kritik fra årets første fredagsrock i Tivoli; -
> <http://lnx.dk/dff/baal/>

Det er nogle helt igennem flotte billeder, du har taget. Som flere andre har
udtalt, så er min favorit også det sidste.

Mvh. Lise-Lotte Gerding

Fra : Thomas Kjær

Dato : 18-04-05 15:58

Fra : Erik W.

Dato : 19-04-05 11:53

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Her er lidt billeder til kritik fra årets første fredagsrock i Tivoli;

http://lnx.dk/dff/baal/4fda9352.jpg er så godt at du burde kunne sælge det.

Mvh Erik

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-04-05 12:20

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> http://lnx.dk/dff/baal/4fda9352.jpg er så godt at du burde kunne
> sælge det.

Enig. Bragende flot koncertfoto.

Fra : Thomas Kjær

Dato : 19-04-05 20:45

On 2005-04-19, Erik W. <erik.w@surfmail.dk> wrote:
> "Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> http://lnx.dk/dff/baal/4fda9352.jpg er så godt at du burde kunne sælge det.

Det er nu ikke intentionen, men tak for det. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Erik W.

Dato : 20-04-05 08:36

"Thomas Kjær" skrev i news:slrnd6anu5.b1s.tk@irq.dk...

> Det er nu ikke intentionen, men tak for det. :)

Det jeg mente var at det billede er så godt at Baal må kunne bruge det til
deres PR. materiale. Om du så vil sælge det til dem eller forære dem det må
du jo gøre op med dig selv Men det korte af det lange er at det er et
utroligt godt billede. Kompositionen fungerer fint som den er, men har du
prøvet at centrere den blå spot i toppen så forsangeren kommer lidt ud af
center?

Mvh Erik

Fra : Thomas Kjær

Dato : 20-04-05 20:11

On 2005-04-20, Erik W. <erik.w@surfmail.dk> wrote:
> [...]
> deres PR. materiale. Om du så vil sælge det til dem eller forære dem det må

Ahh, ja. :)

> Men det korte af det lange er at det er et utroligt godt billede.
> Kompositionen fungerer fint som den er, men har du prøvet at centrere
> den blå spot i toppen så forsangeren kommer lidt ud af center?

Tak for tippet, det har jeg nu. Jeg synes dog billedet er bedre med
Bjørn centreret. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>