Nyheder fra Det gule rev
Fra : Jan Vesterlund

Dato : 28-05-01 07:01

Hej

Jeg er lige kommet hjem fra en 3 dags tur på revet med Antaras. Det var
fangstmæssigt en meget stor skuffelse, og det eneste bemærkelsesværdige der
blev fanget var en havkat på 7,7kg samt en sej på 13,2kg.

Er revet bare "dødt" for tiden eller er det Antaras der ikke kan finde
fiskene ?

Vi så nogle delfinlignende dyr som var sorte og hvide. De kom ind til båden
og legede oppe ved stævnen er der nogle som ved hvad det kan være ?

Hilsen Jan

Fra : Joker

Dato : 28-05-01 12:24

Revet er IKKE dødt - prøv fx at tage med på vores tur d. 9. juni - der er
fangstgaranti!
Men det er også med en af revets aller bedste skippere!
Kh. Winnie
Ring evt hvis du vil vide mere.
98 13 21 77

Fra : Jeppe Lyngsø

Dato : 28-05-01 14:42

-Kan det ikke have været et par spækhuggere i har set. De findes jo. !!
Ellers er det nok bare marsvin som altid.