Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafetten uge 15 og 16
Fra : Holst

Dato : 15-04-05 10:03

Hej

Jeg er jo grøn med denne fotostafet, så det kan være lidt svært at følge
med.

Er der ikke noget emne for uge 15? Burde der ikke være postet en
resultattråd i går for uge 15, hvis der var en sådan?

Uge 16 er emnet "Vinden", og har jeg forstået det korrekt, hvis der
postes en resultattrå torsdag den 21. april, hvorefter det bedste kåres
søndag den 24. april. Right?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-04-05 15:22

Holst wrote:
> [...]
> Er der ikke noget emne for uge 15? Burde der ikke være postet en
> resultattråd i går for uge 15, hvis der var en sådan?

msgid: <slrnd5khsq.pdq.haj@enterprise-server.dk>

Emnet er et genopslag.. "Offentlig Transport".

Men der er ingen der har postet noget.

Jeg går så ud fra at nogle bare må melde sig til at finde på et nyt
emne til uge 17 :)

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 15-04-05 16:49

On 15 Apr 2005 14:21:48 GMT, Hans Joergensen wrote:

> [...]
>
> Men der er ingen der har postet noget.
>
> Jeg går så ud fra at nogle bare må melde sig til at finde på et nyt

Du burde nok genposte din resultattråd idag. I mandags var lige tidligt
nok. Jeg ved at jeg ikke får tid til at lave et billede til denne uge, så
mit bidrag bliver først i næste uge.
--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Holst

Dato : 15-04-05 17:06

Hans Joergensen wrote:

> Emnet er et genopslag.. "Offentlig Transport".

Aha. Så var det måske heldigt, at jeg tog nogle billeder af et tog til
min far her i eftermiddags. Han er nemlig sådan lidt togfikseret.

Fra : Brian Lund

Dato : 15-04-05 17:22

> Aha. Så var det måske heldigt, at jeg tog nogle billeder af et tog til
> min far her i eftermiddags. Han er nemlig sådan lidt togfikseret.

Har han et billede af det nye IC4 tog? - Der holder nemlig et til her i
nærheden som jeg kunne se om jeg ikke kunne få et billede af en dag :)

Brian

Fra : Holst

Dato : 15-04-05 18:00

Brian Lund wrote:

> Har han et billede af det nye IC4 tog? - Der holder nemlig et til her i
> nærheden som jeg kunne se om jeg ikke kunne få et billede af en dag :)

Det tror jeg ikke, han har. Jeg tog billede af en af Arrivas pispotter.

Er der kommet mere end et IC4 til Danmark endnu? Glem det, vi er ikke i
jernbanegruppen.

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 15-04-05 18:58

"Holst" <newsapr05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke, han har. Jeg tog billede af en af Arrivas pispotter.
>
> Er der kommet mere end et IC4 til Danmark endnu? Glem det, vi er ikke i
> jernbanegruppen.

Ja der er kommet flere IC4ere til DK, kan ikke lige huske det præcise antal,
men omkring 3-4 stykker.

Mvh

S. Jakobsen
www.TOGFOTO.dk
Med IC4 billeder!

Fra : Holst

Dato : 15-04-05 20:40

Søren Jakobsen wrote:

> Ja der er kommet flere IC4ere til DK, kan ikke lige huske det præcise antal,
> men omkring 3-4 stykker.

Er det den endelige farve, eller skal de have en gang maling, inden de
skal i drift. De ser endog meget kedelige ud.

Men tak for synet.

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 16-04-05 06:24

> Er det den endelige farve, eller skal de have en gang maling, inden de
> skal i drift. De ser endog meget kedelige ud.

Nej de kommer til at se sådan ud
http://www.gregand.dk/tog/billeder/dsb/mg/DSB_MF74_MG_Hif_20050330_2.jpg
sådan ser de andre set også ud
men de er beklædt med folie for at beskytte mod grafitti.

Mvh

Søren Jakobsen
www.TOGFOTO.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-05 08:14

> Emnet er et genopslag.. "Offentlig Transport".
>
> Men der er ingen der har postet noget.
>
> Jeg går så ud fra at nogle bare må melde sig til at finde på et nyt
> emne til uge 17 :)

Du skal nok lave en ny tråd og så kalde den
Fotostafetten uge 15 (?) resultattråd ( navn ), så tror jeg også at folk vil
poste i den.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Food_life

Dato : 15-04-05 16:10

On Fri, 15 Apr 2005 11:02:45 +0200, Holst <newsapr05@shelter.dk>
wrote:

> [...]
>
>Uge 16 er emnet "Vinden", og har jeg forstået det korrekt, hvis der
>postes en resultattrå torsdag den 21. april, hvorefter det bedste kåres

Uha, det er svært at få stafetten til at køre - sidste uge var god !

MVH

Mogens

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-04-05 17:05

"Holst"
> [...]
>
> Uge 16 er emnet "Vinden", og har jeg forstået det korrekt, hvis der
> postes en resultattrå torsdag den 21. april, hvorefter det bedste kåres

Grøn eller ej - jeg er også totalt lost - jeg har masser af billeder
til "vinden", man kan måske kalde dem vinderbilleder, hohoho..

Jeg deltager når jeg ser en tråd der ser ud: "fotostafetten (navn)"
det er mit Q... Alt det andet er bare forvirrende..-max-