Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vil i kommentere dette billede ?
Fra : ~~Wing~~

Dato : 13-04-05 20:14

Hej med jer i gruppen

Jeg vil gerne høre fra jer om dette billede er godt eller ej, jeg har set på
det mange gange men kan ikke blive enig med mig selv om hvad jeg syntes om
det..

Ses her http://www.sitecenter.dk/pind/nss-folder/fotogalleri/Nektar.jpg

Mvh Petersen

Fra : Mette P.

Dato : 13-04-05 20:45

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse
> [...]

> det mange gange men kan ikke blive enig med mig selv om hvad jeg syntes om

Wauuu...blomsterne er flotte! Bare træls du lige tog det da der var en myg.
Fluer er ikke gode i flora-billeder.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 13-04-05 20:50

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> wrote in message
> [...]

> det mange gange men kan ikke blive enig med mig selv om hvad jeg syntes om

Først og fremmest skal du gøre dig klart om det er dyret eller blomsten du
vil have frem i billedet, dette her bliver for rodet, man kan godt have et
dyr i færd med at rode i en blomst så er det dyret man har centrum, ganske
vist er dette billede sjovt, men ikke lige frem teknisk skidegodt.

Farverne er lidt kedelige og det er lidt kontrastforladt, men hvad kan man
forlange af det danske vejr? Billedet er godt fanget, ingen problemer der.
Nu ville jeg så godt have set et billede af de dyr du har fanget fordi
blomster har jeg set for mange af, både gode og dårlige billeder, nej dette
dyr er idt mere spændene og dyr er altid spændene at fotografere fordi man
aldrig ved hvordan det opfører sig.

Prøv bare videre og held lykke med insektjagten.

Mvh
Simon

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 13-04-05 20:54

~~Wing~~ wrote:
> Jeg vil gerne høre fra jer om dette billede er godt eller ej, jeg har set på
> det mange gange men kan ikke blive enig med mig selv om hvad jeg syntes om
> det..

Uskart, intet fokuspoint, ikke resized til en brugervenlig web strl og
masser af støj. Siger mig intet.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-04-05 09:06

~~Wing~~ wrote:
> Hej med jer i gruppen
>
> Jeg vil gerne høre fra jer om dette billede er godt eller ej, jeg har
> set på det mange gange men kan ikke blive enig med mig selv om hvad
> jeg syntes om det..

LOL: For en gang skyld, kan man indskrænke sig til at svare på det, der
spørges om:
Det er ikke godt!
Minder lidt om det her:
http://jan.boegh.net/Album/Natur/slides/2004-06-19_030%20Myg%20på%20Gul%20Iris.html
der heller ikke er godt men er forsøgt reddet ved noget efterbehandling.

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.