Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vi trænger..
Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-04-05 11:17

Vi trænger sku til et tranebillede - jeg ved ikke hvor folk
gemmer dem henne, der må være flere tusinde rundt om
i de små hjem. Her er et mere fra Hornborga... ups det
va da vidst en svane Himlen har jeg stjålet, jeg kalder
den Marionblå - ellers er der ikke flyttet så meget om på
tingene, kun 10% beskæring, takket Hans' 2x extender-
-max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1501444

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-04-05 12:32

-max- wrote:

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1501444

Jeg synes ikke billedet fungerer, det er alt for rodet, som et
overhængt juletræ.

Svanen allene ville være et flot billede, og alle tranerne uden
svanen ville også være et spændende billede, hvis deres ben var med
i billedet...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-04-05 17:15

"Niels Riis Ebbesen"

> [...]
>
> Svanen allene ville være et flot billede, og alle tranerne uden
> svanen ville også være et spændende billede, hvis deres ben var med

Jae - det ville fungere fint hver for sig - det ville bare være noget andet,
men du har ret det er ikke noget smukt syn, tit er det det anderledes der
fanger min opmærksomhed, som i dette ret grimme billede af en trekant
af gråænder: http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1501677
Lyset var virklig lousy, så jeg har skruet på alle knapperne, ikke kønt,
men - hmm kig selv. -max-

Fra : Michael Bothager

Dato : 13-04-05 17:38

-max- wrote:
<snip>
> [...]
> af gråænder: http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1501677
> Lyset var virklig lousy, så jeg har skruet på alle knapperne, ikke kønt,

Er "duck-fight" ikke blevet forbudt???

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-04-05 17:30

-max- wrote:

> Lyset var virklig lousy, så jeg har skruet på alle knapperne, ikke kønt,
> men - hmm kig selv. -max-

Ja... der er du godt nok helt ude på naglerne, der kan ikke vrides
en dråbe mere ud af de pixels.

Jeg har iøvrigt læst flere artikler om den situation du har fanget,
det skulle seriøst være et problem fordi der er mange steder, hvor
bestandne af han-gråænder ikke bliver reguleret ved jagt.

http://www.netfugl.dk/forum.php?id=thread&forum_id=9&thread_id=3848

Og jeg tror faktisk, at sådan et billede kunne sælges, hvis
Politikens billedredaktør havde fundet dit billeder, så havde du nok
fået en forespørgsel...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-04-05 18:45

"Niels Riis Ebbesen"

)

> [...]
> det skulle seriøst være et problem fordi der er mange steder, hvor
> bestandne af han-gråænder ikke bliver reguleret ved jagt.

Det ku være de sku ha' billedet til arkivet, den enlige rapper de har brugt
er lidt komisk i den sammenhæng - voldtægtsanden så sådan ud, hehe..

> Og jeg tror faktisk, at sådan et billede kunne sælges, hvis
> Politikens billedredaktør havde fundet dit billeder, så havde du nok
> fået en forespørgsel...

Ja det er muligt, men jeg tager altså bare billeder for sjov.. -max-

Fra : fam. Ager

Dato : 13-04-05 17:31

hej
kan godt li´det....rodet eller ej:0))

-Hans' 2x extender-
Hvilket mærke er hans´s extender?

mvh torben

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-04-05 18:22

"fam. Ager"

> "-max-"
> [...]

Det var Canons egen - fungerer fint med 500'ern, billederne
blir bløde, men på kortere afstande i godt vejr - helt ok - -max-

Fra : Michael Bothager

Dato : 13-04-05 17:35

-max- wrote:
> [...]
> den Marionblå - ellers er der ikke flyttet så meget om på
> tingene, kun 10% beskæring, takket Hans' 2x extender-

Av, det er gooooodt (og mig dig ikke er til piphanser og kissemisser hehe)

Fed varm farvebalance.

Marion hilser, hun og Robin vil gerne have deres himmelsengs-betræk
tilbage

Fra : Hans Kruse

Dato : 13-04-05 20:56

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> den Marionblå - ellers er der ikke flyttet så meget om på
> tingene, kun 10% beskæring, takket Hans' 2x extender-

Ja, god brug af min extender. Jeg må snart leje den ud
Her er lige et par også http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1501853
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1501847
og for at det ikke skal blive traner altsammen, så en lille svane her
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1501799

Ja, undskyld til dem, der snart er trætte af traner, svaner, etc. nu er det
snart forår med dejlige farver, skoven, der springer ud, blomster, etc. så
måske falder der nogle andre billeder af. Jeg har været ude og fange lidt
andet....

--
Kind Regards,
Hans Kruse