Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CF kortlæser
Fra : carsten

Dato : 12-04-05 10:24

Hej i gruppen.
Jeg har været uheldig 3 gange med køb af kortlæsere (CF kort), hvor læseren
er gået i udu.
Nu vil jeg gerne tage tyren ved hornene og købe noget som holder.....
Derfor søger jeg erfaringer fra folk som har gode kortlæsere - mærke og ca.
pris.
På forhånd tak.

Carsten Thorsen

www.nyhedsoverblikket.dk
www.sidsteojeblik.dk

Fra : Søren H. Nielsen

Dato : 12-04-05 12:46

"carsten" <try.to@guess.who> wrote in message
> [...]
> Nu vil jeg gerne tage tyren ved hornene og købe noget som holder.....
> Derfor søger jeg erfaringer fra folk som har gode kortlæsere - mærke og

Jeg har kun gode erfaringer med Lexar. Jeg bruger denne:
http://www.lexarmedia.com/readers/firewire.html
Det er til firewire og det går stærkt.
/Søren

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-04-05 13:33

carsten skrev den 12-04-2005 11:23:
> Hej i gruppen.
> Jeg har været uheldig 3 gange med køb af kortlæsere (CF kort), hvor læseren
> er gået i udu.

Jeg har det fint med den billige fra Bilka.
Og der er en 8i1-aflæser.

Hvordan kan en aflæser "gå i stykker" ved almindelig brug?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Per O.

Dato : 12-04-05 17:26

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu vil jeg gerne tage tyren ved hornene og købe noget som holder.....
> Derfor søger jeg erfaringer fra folk som har gode kortlæsere - mærke og

Jeg har eb med USB2 som er købt i ALDI for 199kr for godt et år siden. Kører
perfekt og tager 6 forskellige korttyper inklusiv CF.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : PeterL.

Dato : 12-04-05 19:38

> [...]
> Nu vil jeg gerne tage tyren ved hornene og købe noget som
> holder..... Derfor søger jeg erfaringer fra folk som har gode

Også Aldi her. Købt en for et års tid siden.
Zolid hedder den Gud hjælpe mig (det må være lige noget for dig),
USB 2.0. "6 i en" for 99 kroner. Har været tabt på gulvet flere
gange, virker upåklageligt.

Fra : Casper

Dato : 13-04-05 08:23

On Tue, 12 Apr 2005 11:23:56 +0200, "carsten" <try.to@guess.who>
wrote:

> [...]
>Nu vil jeg gerne tage tyren ved hornene og købe noget som holder.....
>Derfor søger jeg erfaringer fra folk som har gode kortlæsere - mærke og ca.

Jeg har denne: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=99688.
Den fungerer rigtig godt, er hurtig og kan tåle nogle tæsk. Jeg har i
hvert fald gjort mit til at teste det sidste...

Kan anbefales.

/Casper