Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Endnu værre..
Fra : Ole Larsen

Dato : 12-04-05 05:45

Hvis man vil det...
Fra samme sted og tidspkt som foregående.
Take it or leave it, men skyd bare løs...

Og der skulle lige et link med:
http://home.tiscali.dk/muggler/1104200502b-wa.jpg

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Fif

Dato : 12-04-05 05:51

"Ole Larsen" <muggler@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Take it or leave it, men skyd bare løs...
>
> Og der skulle lige et link med:
> http://home.tiscali.dk/muggler/1104200502b-wa.jpg

Hmm... første tanke..!

Tante Olgas gamle hårnet...?

Hilsen
Fif

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-04-05 06:15

Fif wrote:
> "Ole Larsen" <muggler@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm... første tanke..!
>
> Tante Olgas gamle hårnet...?
>
> Hilsen
> Fif

Hun lyder spændende

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-04-05 08:50

Ole Larsen wrote:
> Hvis man vil det...
> Fra samme sted og tidspkt som foregående.
> Take it or leave it, men skyd bare løs...
>
> Og der skulle lige et link med:
> http://home.tiscali.dk/muggler/1104200502b-wa.jpg

Ok - du pirker sikkert til temmelig manges opfattelse af, hvad foto er og
især, hvad et godt billede udgør.
Personligt kan jeg godt lide at man leger med indtrykket og i dette
tilfælde, synes jeg at det er lidt interessant at bruge krudt på at vise den
næsten filigran, de tynde grene udgør. Spørgsmålet er så, om du ikke skulle
have strammet op, således at f.eks. græsset i bunden af billedet var
udeladt. Og så kunne jeg forestille mig at du ved at flytte hvidpunktet lidt
til venstre kunne opnå et lidt mere grafisk og et lidt lettere udtryk.

Som billedet fremstår, er jeg ikke specielt vild med det - det er IMHO ikke
stramt nok.
Vil du vise natur eller vil du lave grafik?

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-04-05 09:23

Jan Bøgh wrote:

> Ok - du pirker sikkert til temmelig manges opfattelse af, hvad foto er og
> især, hvad et godt billede udgør.

Ja, det er besynderligt som mennesker, der har valgt kamera som
billedmæssigt udtryksmiddel har lang mere rigid opfattelse af hvordan
værktøjet skal/må anvendes end eks. de, der har valgt pensel. Ikke at
det generer mig, men jeg troede engang at det forholdt sig med
fotografer som med andre billedmagere.

> [...]
> stramt nok.
> Vil du vise natur eller vil du lave grafik?

Det havde jo været lettere at sætte programmet til at lave en af de
mange grafiske former, det kan, om det var det jeg ønskede. Jeg forstår
dine indvendinger og sætter pris på at du gider bruge hovedet ( for
nogle er det en kær sport ). Og billedet er ikke helt som jeg ønsker
det - kunne netop godt tænke mig det lysere/lettere uden at det bliver
mere grafisk og uden flere/mere blokninger, men alligevel med kontrasten
til mørke for-og baggrund - vi får se