Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EF 70-200 f:2,8 L USM
Fra : dav

Dato : 11-04-05 20:22

Evt 70-200 f:4,0.

Er det muligt at LÅNE subj i Århus en dag en times tid eller to?
Jeg overvejer at investere, men vil gerne prøve den først.

Vil selvfølgelig gerne lægge depositum eller hvad vi kan finde ud af.
Jeg kender desværre ingen, der har det objektiv.
Måske er det en helt vild forespørgsel?

Tonen er ofte rimelig rå i dette forum.
Derfor: Hvis ikke du har noget konstruktivt at bidrage med, så bare lad være
med at skrive!

Venligst,
Dav.

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-05 20:51

Er det en f4 eller f2.8 du vil låne?

Fra : Claus P. Hastrup

Dato : 11-04-05 21:04

Jakob wrote:
> Er det en f4 eller f2.8 du vil låne?

en Canon EF 70-200 f:2,8 L USM
evt. en Canon EF 70-200 f:4 L USM

Sådan læser jeg det :)

Til Dav: Jeg har en f4, du er velkommen til at prøve. Skriv på mail, hvis du
ikke finder en 2.8'er

Fra : dav

Dato : 11-04-05 22:16

> en Canon EF 70-200 f:2,8 L USM
> evt. en Canon EF 70-200 f:4 L USM
>
> Sådan læser jeg det :)
>
> Til Dav: Jeg har en f4, du er velkommen til at prøve. Skriv på mail, hvis
> du ikke finder en 2.8'er

Det var præcis sådan, det var ment.
Kan jeg ikke låne den ene, er jeg også interesseret i den anden.
Jeg har aldrig prøvet et 70-200 mm objektiv.
Har altid brugt de korte.

Hvor er det bare wonder, at I reagerer positivt.
Tusind tak.
I forbindelse med en fototur i Århus, er jeg blevet tilbudt at låne et på
søndag.
Skulle det af en eller anden grund glippe, vender jeg tilbage...

Venligst,
Dav.

Fra : Søren Vissing Strasz~

Dato : 11-04-05 20:43

dav <hftgtfjern1960@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Tonen er ofte rimelig rå i dette forum.
> Derfor: Hvis ikke du har noget konstruktivt at bidrage med, så bare lad være

Prøv at tage kontakt til cav - www.cav.dk - et firma der udlejer alt
muligt foto-udstyr, de kan sikkert hjælpe

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-05 21:32

"dav" <hftgtfjern1960@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det muligt at LÅNE subj i Århus en dag en times tid eller to?

Du kan leje et EF 70-200mm f/2.8L IS ISM for kr. 450,- (ex. moms?) pr. dag
hos Goecker. Ellers kan jeg uden forbehold anbefale f/4L-udgaven. De to
andre udgaver har jeg ingen personlig erfaring med. Jeg er selv på udkig
efter en f/2.8-version.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/03/05)

Fra : fam. Ager

Dato : 12-04-05 05:26

"dav" <hftgtfjern1960@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej

jeg ved ikke hvor du kan leje et,men jeg kan kun anbefale dig f2,8
versionen..Den jeg har er uden IS...Kunne da godt bruge en med IS,men det er
som regel ikke noget problem,da du med blænde 2,8 som regel kan få gode
lukketider...Men skulle jeg købe nyt,havde det været med IS.....
Det er en havl tung sag,men den er hurtig i AF og tegner rigtig flot...Til
inderdørs sport er den helt klart et hit, her kan du ikke bruge f4...!!
men skal du brugen den (f4) hvor der er godt med lys,er f4 versionen helt
klart lækker...Men har du de mindste tanker på at prøve sportsfoto og
specielt indendørs så skal du bruge f2,8.....med eller uden IS..

held og lykke med dit valg!!...

mvh torben