Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostaffet uge 14
Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-04-05 08:38

Hej her er så resultatet, det skulle have været oppe søndag aften men da jeg
havde travlt får i det først nu.

Cia Sander
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-42
Stærke farver og fin komposition, måske lidt for stærke farver. Billedet er
som sådan godt nok og lægger sig meget tæt ad ugens emne, et godt billede og
godt forsøg

6 point

(-max-)
http://www.amarzone.dk/natur.html
Et teknisk godt billede, der forvirrer mig mere end det gavner, også et godt
emneløsningsforslag, men det fanger ikke helt min interesse da grenen i
toppen af billedet forstyrer mere end den gavner.

7 point

Mogens
http://home3.inet.tele.dk/go-on.mp/foto.htm
Efter at have fået forklaret meningen kunne jeg bedre se hvordan det lægger
sig ad ugens emne, men desværre syntes jeg ikke så godt om det. Lidt tæt
beskåret, let belyst og ikke det jeg ser så meget i emnet

4 point

Jens Stadsgaard
http://stadsgaard.com/galleri/displayimage.php?pos=-61
Rigtig flot billede der virkelig besvarer emnet, teknisk godt, men dog
mangler der nogle detaljer i forgrunden jeg føler lidt en vægt på baggrunden
men det kan selvfølgelig også have sin betydning.

8 point

Ove Kjeldgaard
http://hiker.dk/dk_fritid_foto/ok000045.jpg
Dette billede fortæller virkeligt alt hvad emnet indebærer, det viser hvad
naturen gør, og så ligner træet en hånd, her har vi naturens hånd, det er
flot belyst og teknsik rigtig godt. Helt klart et godt billede

10 point

Tommy Hjorth
http://www.digitalpho2.dk/displayimage.php?album=2&pos=7
Et flot billede og dejlige farver, godt fanget og godt emneløsningsforslag,
dog ser jeg ikke helt så meget hvordan det lægger sig op ad emnet. Javist er
det natur men jeg må sige at jeg ikke holder så meget af dyr i
naturbilleder.

8 point

Hermed er Ove Kjeldgaard vinder af denne uges staffet, Tillykke med det.
Du bedes finde et emne til uge 16 og sørge for at poste tråd man kan uploade
i.

Mvh
Simon Nielsen

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 11-04-05 22:49

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> wrote:

> [...]
>Du bedes finde et emne til uge 16 og sørge for at poste tråd man kan uploade

Jeg er helt rørt!

Denne entré i fotostafetten kommer helt og aldeles bag på mig.

Emnet til uge 16 offentliggør jeg imorgen tirsdag d. 12. april - skal lige sove
på om min idé holder...

Og så vil jeg vist ud og finde et "futtog" til denne uges staffet

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>