Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tid til Pause
Fra : Poul Petersen

Dato : 10-04-05 18:31

Undertegnede holder nu en pause med denne NG - slukker og lukker - det
fylder efterhånden for meget med spørgsmål om hjælp til køb af dit og dat.
Utroligt nogen stadig ikke kan dele gruppen op, så alle der er i tvivl om
køb af dit eller dat, kan få sin egen gruppe.

Poul Petersen.

Fra : Holst

Dato : 10-04-05 18:46

Poul Petersen wrote:

> [...]
> Utroligt nogen stadig ikke kan dele gruppen op, så alle der er i tvivl om
> køb af dit eller dat, kan få sin egen gruppe.

Det står jo enhver frit at lave et OTD om en sådan gruppe. Om den bliver
oprettet, er så en anden historie, men det er i hvert fald det første
skridt på vejen. Så føler du dig generet af alle disse indlæg - jeg er
selv ny i gruppen, så jeg er ikke nået at blive generet - så synes jeg
da, at du skulle sætte dig ned og skrive et sådant OTD. Du kan læse mere
om det her: http://www.usenet.dk/otd/

Fra : Brian Lund

Dato : 10-04-05 19:01

> [...]
> Utroligt nogen stadig ikke kan dele gruppen op, så alle der er i tvivl om
> køb af dit eller dat, kan få sin egen gruppe.

Du kan jo bare lade være med at læse (/svare på) disse indlæg, og du må jo
indrømme at for at få svar på disse spørgsmål er der reelt ikke nogen andre
danske nyhedsgrupper der er kvalificerede...

Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-04-05 19:10

"Poul Petersen" <poulina@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dat. Utroligt nogen stadig ikke kan dele gruppen op, så alle der er i
> tvivl om køb af dit eller dat, kan få sin egen gruppe.

Jeg kan finde 5 - siger og skriver fem - indlæg fra din hånd, denne
trådstart inklusive. Det første indlæg skrev du 12/3-05. Måske du selv
skulle have været lidt mere aktiv, inden du efter knapt en måned fortæller
os andre, hvordan denne gruppe skal fungere?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/03/05)

Fra : Poul Petersen

Dato : 10-04-05 20:08

> [...]
> skulle have været lidt mere aktiv, inden du efter knapt en måned fortæller
> os andre, hvordan denne gruppe skal fungere?

Nu ved jeg ikke hvor langt du har kikket tilbage, men jeg har haft indlæg
flere år tilbage og til i dag - og det er vel ingen betingelse at skrive
indlæg, for at " deltage " i NG-en ?
Jeg læser næsten alle specifikke spørgsmål vedr. teknik og håndtering af
allerede købt apparatur - og de gode svar, der gives af folk, der er klogere
end mig. Hvis jeg havde problemer af teknisk art, ville jeg uden tvivl rette
henvendelse til gruppen, hvor der altid sidder nogen kyndige klar med hjælp.
Men spørgsmål vedr. køb, der ville jeg hente hjælp på andre sider på
nettet - eller besøge fotohandlere, for der, at få mere information inden et
evt. køb.
Jeg har heller ikke behov for at få mine billeder / fotos bedømt af andre,
dersom jeg kan lide mine billeder, er de gode - derfor lægger jeg heller
ikke fotos ind til bedømmelse, så mine bedrag er beskedne - men jeg har "
deltaget " i mange år - og kikker du ordentligt efter vil du se min
tilstedeværelse i en lignende tråd vedr. indlæg for flere år siden vedr.
samme emne som i dag.

Venlig hilsen
Poul Petersen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-04-05 21:00

> Nu ved jeg ikke hvor langt du har kikket tilbage, men jeg har haft
> indlæg flere år tilbage og til i dag - og det er vel ingen betingelse
> at skrive indlæg, for at " deltage " i NG-en ?

Du deltager ikke - du melder dig ud.

> - men jeg har " deltaget " i mange år - og kikker du ordentligt efter
> vil du se min tilstedeværelse i en lignende tråd vedr. indlæg for
> flere år siden vedr. samme emne som i dag.

Muligvis. Du har i den sidste lange periode kun tegnet dig for fem indlæg,
der alle ligger inden for en måned. Samtidig er samtlige fem indlæg af
"negativ" art. Du har altså ikke bidraget med noget som helst positivt. Du
melder herefter ud med brask og bram, at du tager en pause fra gruppen pga.
gruppens manglende evne til at leve op til dine "krav". Din
selvhøjtidelighed gør det meget svært at tage dig alvorligt, og jeg tror
forøvrigt ikke, gruppen kommer til at savne dig.

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 11-04-05 17:24

> [...]

> deltaget " i mange år - og kikker du ordentligt efter vil du se min
> tilstedeværelse i en lignende tråd vedr. indlæg for flere år siden vedr.

Du sender ingen billeder til bedømmelse, du deltager ikke i debatterne.
Bedømmer ikke andres billeder, bidrager ikke, med den tekniske viden, som du
åbenbart besidder... Jens kunne finde 5 indlæg fra dig, hvoraf så i hvert
fald de 2, groft set er ens.... Resten siger du vi skal flere år tilbage for
at finde. Ved du hvad.....??? Jeg tror vi overlever tabet ...

M.V.H.....Benny..

Fra : Mette P.

Dato : 10-04-05 21:01

Jens Bruun, du lukker bare KÆFTEN!

Er du lam i kæben? Eller øm? Har du guffet for mye gren på motorvejs-rasten?
Åhh, det svier på tænderne dine? Kansje en lastvognsscauffør med en sykdom
har tømt sig i munnen din? Din mamma tog 25 menn på een natt i Hamborg, det
var greit, og dog tjente hun også NOK 500.-, det var mye penger dengang.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 10-04-05 21:37

"Mette P." <Mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det
> var greit, og dog tjente hun også NOK 500.-, det var mye penger dengang.

Så har man set det med; En svensk kvindelig langturschauffør med en fortid
som havnearbejder og rastepladsforligger.

Din version af det nydelige svenske sprog svier altså i mine øregange.
Findes der ikke en svensk version af dk.snak.mudderkastning?

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-04-05 21:44

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in message

> "Mette P." <Mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Din version af det nydelige svenske sprog svier altså i mine øregange.
> Findes der ikke en svensk version af dk.snak.mudderkastning?

Og hvad får dig til at beskylde et tydeligt norsk indlæg for at være svensk
?

Bo //

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-04-05 00:10

"Bo Bjerre" <post@sidebanenFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad får dig til at beskylde et tydeligt norsk indlæg for at være
svensk
> ?

Det faktum, at jeg har svært ved at skelne sprogene fra hinanden, da jeg så
at sige aldrig hører dem.
Det skyldes nok, at jeg stammer fra den ende af Danmark fjernest fra
Sverrige og Norge.

Men derfor skurer Mette P's udgydelser stadig i mine ører.

Mon der så findes en norsk udgave af dk.snak.mudderkastning?

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 11-04-05 17:26

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Sig mig lige Frodo.... Hvad har Svenskerne gjort dig ))

M.V.H.....Benny..

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 12-04-05 00:48

"Benny Mortensen 9380" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> "Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Sig mig lige Frodo.... Hvad har Svenskerne gjort dig ))
>
> M.V.H.....Benny..

Skam ingenting.
Jeg var da heller ikke ude efter svenskere, men Mette P. for det absolut
mindre pæne indlæg, jeg kommenterede.

Jeg er forresten lige blevet korrekset for ikke at kunne skelne mellem
svensk og norsk
Der skulle ha stået norsk!
Beklager fejlen.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Brian Lund

Dato : 10-04-05 21:47

> [...]
det
> var greit, og dog tjente hun også NOK 500.-, det var mye penger dengang.

Kill-filtered!

Det var da utroligt som folk bliver tilføjet mit filter i disse dage...!

Brian

Fra : -=- JF -=-

Dato : 10-04-05 20:08

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-04-05 19:51

Poul Petersen skrev:

>Undertegnede holder nu en pause med denne NG - slukker og lukker

Jeg har ringe forståelse for den slags indlæg. Støj! Det står enhver
frit for at følge en gruppe eller ophøre med det. Hvad er formålet med
sådan en erklæring?

>- det fylder efterhånden for meget med spørgsmål om hjælp til køb af dit og dat.
>Utroligt nogen stadig ikke kan dele gruppen op, så alle der er i tvivl om
>køb af dit eller dat, kan få sin egen gruppe.

Det er let at sætte 'Ignore' på tråde du ikke gider. Din OE kan også.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Silver

Dato : 10-04-05 21:03

> [...]
> Utroligt nogen stadig ikke kan dele gruppen op, så alle der er i tvivl om
> køb af dit eller dat, kan få sin egen gruppe.

Du har et problem, så tag dog ansvar og gør noget ved det istedet for at
give andre skylden for at der ikke er gjort noget ved lige det som du har et
problem med.

Holst kunne ikke have skrevet det bedre, læs hans indlæg, og kom op af
stolen.

For mit vedkomne er det da en fin ide at dele det op så folk har mulighed
for direkte at gå til en gruppe og vide at man får hjælp og folk ikke flamer
en fordi DE mener at man har lavet et offtopic lignende indlæg.

Men lad være med at tro at der ikke vil dukke folk op som stadigvæk vil
spørge om hjælp i den forkerte gruppe for det vil aldrig kunne udryddes. Og
så er du måske lige vidt?

Uanset hvad så er det lidt for tamt bare at skrive at de folk som ber om
hjælp bare kan rende dig (lidt groft måske men meningen er der da), og at du
så skrider hvis du har bidraget med gode ting til gruppen og sikkert stadig
vil kunne gøre det.

Mine 2 cents.

Mvh
Silver.

Fra : Per O.

Dato : 11-04-05 17:32

> [...]
> Utroligt nogen stadig ikke kan dele gruppen op, så alle der er i tvivl om
> køb af dit eller dat, kan få sin egen gruppe.

Jeg synes nu ikke det er et problem. Hvis jeg er i humør til det giver jeg
da gerne et godt råd, og andre gange gider jeg ikke, og så klikker jeg ikke
på de indlæg som spørger om den slags.

Per O.

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-04-05 18:25

"Poul Petersen" <poulina@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Utroligt nogen stadig ikke kan dele gruppen op, så alle der er i tvivl om
> køb af dit eller dat, kan få sin egen gruppe.

Jamen, så held og lykke. Det er da ellers let nok at skelne skidt fra kanel,
så jeg kan ikke rigtigt forstå dit problem, men mindre du bare har lyst til
at brokke dig lidt. Det kan jo være godt for helbreddet for nogle
Mvh, Hans

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-04-05 19:57

Poul Petersen wrote:

> [...]
> Utroligt nogen stadig ikke kan dele gruppen op, så alle der er i tvivl om
> køb af dit eller dat, kan få sin egen gruppe.

Har du selv gjort et stykke arbejde for denne opdeling?

/David