Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Og skinnede
Fra : Ole Larsen

Dato : 09-04-05 19:40

Så det blev til flere:

http://home.tiscali.dk/muggler/DSC_0008b-w.jpg

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Fra : H Larsen

Dato : 10-04-05 15:53

> Så det blev til flere:

Jeg beklager, men dette billede virker for mig som et snapshot, som er blevet
konverteret til sort/hvid på en pæn måde:

Træet er placeret lige midt i billedet, og de øverste grenene er klippet af.
Horisonten deler billedet over i to lige store bidder. To mystiske skygger i
hver sin side af bunden tiltrækker sig opmærksomhed.

Motivet i billedet, nemlig træet i naturen, er svært at se helt tydeligt, da den
smelter sammen med baggrunden. Det virker som om, at du har brugt et
vidvinkelobjektiv, og så gået ret tæt på træet. Sammen med en stor dybdeskarphed
gør det det svært at mærke dybden i landskabet.

Eneste positive kommentar jeg kan skrive til dette billede er, at skyerne i
baggrunden ser meget flotte ud. Jeg havde nok valgt at gå om på den anden side
af træet, sætte kameraet på bredformat og fotografere trætoppene mod den flotte
himmel.

Dit første billede var betydeligt flottere. Håber du kan bruge min kommentar -
det skal ikke ses som et surt opstød...

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-04-05 16:09

H Larsen wrote:

> [...]
> himmel.
>
> Dit første billede var betydeligt flottere. Håber du kan bruge min kommentar -

Og sådan bliver det heller ikke opfattet - alt hvad du skriver er
rigtigt. Mit problem ( om det er det ) er bare, at jeg kan li´det sådan.
Blot ville jeg også gerne have bedre isolering af træet i forhold til
baggrunden og jeg har prøvet, meeen...
Heldigvis husker jeg stedet

Tak for din kritik