Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fugle foto konkurrence
Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-04-05 12:41

Fugle og natur fotografer, en chance for at vinde en weekend
for 2 på landet.. Der er nok nogle her i gruppen der kunne hive
den hjem.. -max-
http://www.birdlifecapcampaign.org/frameset.htm

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-04-05 13:36

> Fugle og natur fotografer, en chance for at vinde en weekend
> for 2 på landet.. Der er nok nogle her i gruppen der kunne hive
> den hjem.. -max-
> http://www.birdlifecapcampaign.org/frameset.htm
++++++++++++++++++

Hej Max.

Ja, det er der jo, så bare se at komme igang, du har nok nogle gode
muligheder

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-04-05 13:50

"Jørgen Nielsen"

> [...]
> ++++++++++++++++++
>
> Hej Max.
>
> Ja, det er der jo, så bare se at komme igang, du har nok nogle gode

Jeg deltager ikke i konkurrencer - hehe, men hvis man kunne
vinde en whisky smagnings tur til Skotland, ville jeg da overveje
at bryde mine principper.. )-max-

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 09-04-05 17:42

-max- wrote:
> "Jørgen Nielsen"

> Jeg deltager ikke i konkurrencer - hehe, men hvis man kunne
> vinde en whisky smagnings tur til Skotland, ville jeg da overveje
> at bryde mine principper.. )-max-

Du var da ellers vinder flere gange i fotostaffeten, forøvrigt så mange
gange at Hr. Bruun lukkede sin server i ren arrigskab.

Tommy

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-04-05 18:54

"Tommy Hjorth"

> Du var da ellers vinder flere gange i fotostaffeten, forøvrigt så mange
> gange at Hr. Bruun lukkede sin server i ren arrigskab.
>
> Tommy

Såså - Fotostafetten er ikke en konkurrence, men en udveksling af
ideer og inspiration. Jens og mig havde muligvis forskellig opfattelse
af hvordan det kan gøres, men det er fortid, har ikke lyst til at gå der.
-max-

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 09-04-05 19:15

-max- wrote:
> [...]
> ideer og inspiration. Jens og mig havde muligvis forskellig opfattelse
> af hvordan det kan gøres, men det er fortid, har ikke lyst til at gå der.

Okay, ok det var nu heller ikke sådan ment fra min side, og ja jeg havde
sku glemt at det ikke var/er nogen konkurrence.

Tommy

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 09-04-05 19:12

On Sat, 9 Apr 2005 19:53:47 +0200, -max- wrote:

> "Tommy Hjorth"

> Såså - Fotostafetten er ikke en konkurrence, men en udveksling af
> ideer og inspiration.

Det har du så såre ret i. En af de gode ting ved stafetten.

> Jens og mig havde muligvis forskellig opfattelse
> af hvordan det kan gøres, men det er fortid, har ikke lyst til at gå der.
> -max-

Min hukommelse er ikke helt som den burde være, men svjh var det ikke hele
årsagen. Men lad os se på fremtiden istedet og få så meget godt ud af den
som muligt.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : IPS

Dato : 10-04-05 08:07

Er ikke god til Engelsk ?? hvor mange billeder må man sende ind ???

Hilsen Ingrid