Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikon Coolpic 8800... kan den anbefales ?
Fra : Brian Jensen

Dato : 08-04-05 23:54

Jeg har en Nikon Coolpic 5700 , men har overvejet at skifte til coolpic 8800
Jeg er egentlig meget godt tilfreds med mit nuværende kamera, men kunne godt
tænke mig mere zoom, og så har jeg hørt at VR systemet mof rystelser fungere
ganske fremragende.

Har du erfaring med det kamera så vil jeg gerne høre om det..... Evt. også
om der er andre kamere i samme klasse der er bedre

--
Hilsen
Brian Jensen

Fra : Henning

Dato : 09-04-05 20:39

"Brian Jensen" <lob@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har du erfaring med det kamera så vil jeg gerne høre om det..... Evt.
> også om der er andre kamere i samme klasse der er bedre

Der er tilsuneladende ikke mange her, der har erfaring med Nikon 8800, men
du kan læse om andre brugeres oplevelser på:

http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1007

Der er et forum for Nikon Coolpix digital kameraer.

mvh Henning