Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket CF-kort
Fra : JS

Dato : 08-04-05 09:56

Det er efterhånden længe siden jeg købte mine CF-kort og ved derfor ikke
hvad der bedste køb i øjeblikket.
Jeg er på jagt efter et 512 mb til et Canon G5.
Det er til amatørbrug og hastigheden er ikke noget jeg ønsker at betale
meget for, men det skader det ikke at det ikke er for sløvt?

Hvad er efter jeres mening det bedste køb til prisen lige nu?

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-04-05 10:04

"JS"
> [...]
> meget for, men det skader det ikke at det ikke er for sløvt?
>
> Hvad er efter jeres mening det bedste køb til prisen lige nu?

Jeg syns kingston leverer mest for pengene i øjeblikket..
Men overvej om ikke 1GB kan svare sig - den dag du
står med 10.000 traner og kun har 512mb kan du
måske ærgre dig over de par hundrede kroner du
sparede.. -max-

Fra : Holst

Dato : 08-04-05 10:21

-max- wrote:

> [...]
> Men overvej om ikke 1GB kan svare sig - den dag du
> står med 10.000 traner og kun har 512mb kan du
> måske ærgre dig over de par hundrede kroner du

Ja, eller han kunne købe et jagtgevær for de sparede penge. Hvordan mon
trane smager?

Fra : JS

Dato : 08-04-05 10:20

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Det er efterhånden længe siden jeg købte mine CF-kort og ved derfor ikke
hvad der er bedste køb i øjeblikket.
Jeg er på jagt efter et 512 mb til et Canon G5.
Det er til amatørbrug og hastigheden er ikke noget jeg ønsker at betale
meget for, men det skader ikke at det ikke er for sløvt.

Hvad er efter jeres mening det bedste køb til prisen lige nu?

Fra : Jakob Gregersen

Dato : 08-04-05 11:02

Jeg ville købe kingston elite pro, eller hvad de hedder.

Gav 470kr inkl porto for et 1gb.

Fra : Peter Kjær

Dato : 08-04-05 16:01

> Gav 470kr inkl porto for et 1gb.

Hejsa,

Hvor fik du fat i den for de penge?

--
/Peter
www.dacor.dk - Dykning i Danmark

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-04-05 16:10

Peter Kjær wrote:
> Hvor fik du fat i den for de penge?

BJ Trading tager 471 kr - det er da tæt på

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-04-05 16:12

Jan Vestergaard wrote:

> BJ Trading tager 471 kr - det er da tæt på

Jo, men det er jo ikke inkl. porto.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Men jeg er ikke stupid, så jeg vil ikke mere ulejlige denne gruppe med
mine billeder og indlæg." -Niels Riis Ebbesen i dk.fritid.foto 17. april

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-04-05 16:56

Morten Wartou skrev:

> Jo, men det er jo ikke inkl. porto.

Du kan jo afhente varen...

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-04-05 17:21

Jesper G. Poulsen wrote:

> Du kan jo afhente varen...

Ja, det ændrer jo ikke på at der ikke er inkl. porto - det interessante var
at trådstarteren havde købt for 470,- inkl. porto, og da jeg selv står og
skal købe et kort eller to, kunne det da være meget sjovt at spare lidt. Det
vil desuden ikke kunne betale sig at afhente varen, når man bor i København.
:)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-04-05 16:59

Morten Wartou wrote:
> Jo, men det er jo ikke inkl. porto.

Det har du ret - med mindre man bor lige ved siden af, så man kan hente det

Nej - jeg var lidt for hurtig og så jeg ikke lige i indlægget, at det skulle
være med porto - så skal man nok bestille udenfor landets grænser for at få
det til den pris ?