Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
plakater fra foto
Fra : Jan Larsen

Dato : 07-04-05 19:18

Har hørt noget om et sted, hvor man kan få lavet et maleri ud fra et
digitalfoto, men kan ikke huske navnet. Er der nogen, der kender det?

Fra : Klaus Madsen

Dato : 08-04-05 02:20

"Jan Larsen" <jan_b_larsen@hotmail.com> wrote in message
> Har hørt noget om et sted, hvor man kan få lavet et maleri ud fra et
> digitalfoto, men kan ikke huske navnet. Er der nogen, der kender det?

Hej Jan

Det kan du hos os www.blaende8.dk

Hjemmesiden er godtt nok under opbygning, men du kan jo evt. ringe
hvis du vil vide mere.

Mvh. Klaus

Fra : -Thomas H.-

Dato : 08-04-05 07:09

"Klaus Madsen" <info@grafreaks.dx> skrev i en meddelelse

> Det kan du hos os www.blaende8.dk
>
> Hjemmesiden er godtt nok under opbygning, men du kan jo evt. ringe
> hvis du vil vide mere.

Det virker sq ikke ret professionelt for et firma, at lægge halvfærdig
hjemmeside ud. Det kan da ikke være noget der tiltrækker kunder.

MVH
Thomas H.

Fra : Ole Pedersen

Dato : 08-04-05 08:15

Hej Jan,

> Har hørt noget om et sted, hvor man kan få lavet et maleri ud fra et
> digitalfoto, men kan ikke huske navnet. Er der nogen, der kender det?

Jeg tror det er os, du tænker på . Vi laver malerier med digitalfotos.

--
Ole Pedersen
www.ditgalleri.dk - en verden af plakater og malerier.

Fra : Casper

Dato : 08-04-05 08:34

On Thu, 7 Apr 2005 20:18:18 +0200, "Jan Larsen"
<jan_b_larsen@hotmail.com> wrote:

>Har hørt noget om et sted, hvor man kan få lavet et maleri ud fra et
>digitalfoto, men kan ikke huske navnet. Er der nogen, der kender det?

Har du prøvet Pixum??

Casper

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-05 08:45

"Jan Larsen" <jan_b_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har hørt noget om et sted, hvor man kan få lavet et maleri ud fra et
> digitalfoto, men kan ikke huske navnet. Er der nogen, der kender det?

http://www.vesterkopi.synonym.dk/

/Alex

Fra : AJ

Dato : 08-04-05 12:52

"Jan Larsen" <jan_b_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har hørt noget om et sted, hvor man kan få lavet et maleri ud fra et
> digitalfoto, men kan ikke huske navnet. Er der nogen, der kender det?

Den her måske?

http://www.ditgalleri.dk/index.cgi?action=showexpress&session=ajrljhsvlozhjajq

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 09-04-05 00:20

"Jan Larsen" <jan_b_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har hørt noget om et sted, hvor man kan få lavet et maleri ud fra et
> digitalfoto, men kan ikke huske navnet. Er der nogen, der kender det?

En tur igennem photoshop og så få det printet ud evt på lærred hos en proff
fotograf eller fotohandler der tilbyder dette, så spare du en hulens masse
penge.
Plus det du selv bestemmer lidt mere hvordan det skal se ud. Det er jo dig
der skal have det hængene.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

Fra : Leif P

Dato : 27-06-05 19:44

> [...]
> Har hørt noget om et sted, hvor man kan få lavet et maleri ud fra et
> digitalfoto, men kan ikke huske navnet. Er der nogen, der kender det?

Du kan få lavet et oliemaleri efter foto (digitalfoto eller papirbillede) på
www.fotomaleren.dk

Fra : Erik Hansen

Dato : 29-06-05 13:49

Du kan også få lavet det hos www.ditgalleri.dk