Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Minolta Dimage Z3/Z5 - erfaringer
Fra : LKM

Dato : 04-04-05 14:55

Jeg overvejer at udskifte mit gamle Ixus (2,1Mpixel)
Det er ved at være noget slidt; søgeren er godt fedtet og støvet (på
indersiden) batterierne skal snart udskiftes og jeg SAVNER bedre
zoomegenskaber.
Jeg havde egentlig overvejet at tage skridtet til et 350D, men det
ville sikkert være overkill for mig at slæbe rundt på sådan et - jeg
vil helst kunne tillade mig at skramme det lidt uden at græde mig i
søvn.

Så var det jeg "faldt over" Minolta Dimage Z3/Z5 med 12x optisk
zoom...
Er der nogen der har erfaringer med disse modeller?

Fra : Pierre & Karina

Dato : 04-04-05 17:07

Jeg har lige købt et Z5, og er mere end tilfreds. Det er godt nok mit første
digi kamera, så jeg har ikke noget at måle det med udover billedernes
kvalitet og de er knivskarpe og farverne er også meget nøjagtige.

Så jeg ville ikke tøve med at købe et.

Pierre

Fra : LKM

Dato : 04-04-05 23:39

brevbjerget@hotmail.com (LKM) wrote in message news:<4bbb2bf7.0504040554.70498741@posting.google.com>...
> [...]
> zoom...
> Er der nogen der har erfaringer med disse modeller?

UPS... minolta bruger SD hukommelse og ikke CF som ordentlige
producenter
Nå... da jeg kun har et 128MB kort til Ixus'en mister jeg jo ikke så
meget ved evt. skift.

Fra : LKM

Dato : 05-04-05 00:00

> [...]
> zoom...
> Er der nogen der har erfaringer med disse modeller?

Hmmm.. har kigget lidt mere... Jeg burde måske inddrage
Olympus Camedia C- 770 Movie og
Panasonic DMC-FZ20 (godtnok en tudse dyrere)
i overvejelserne