Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye knipserier fra ue 13 - 2005
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-04-05 22:05

Jeg har lige lagt 48 nye knipserier on-line, det er lidt "blandede
bolsjer" fra den forgangne uge.

Tag selv et kik på flg. URL:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_13_1of4.html

Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget
velkommen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard

Dato : 04-04-05 10:48

> Jeg har lige lagt 48 nye knipserier on-line, det er lidt "blandede
> bolsjer" fra den forgangne uge.

Hej

Din standart kunne blive højere hvis du undlod at offentliggøre disse tre
billeder:

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_hare-96.html
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_ponnyer-46.html
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_roedhals-51.html

Jeg kan jo ikke lade være med at tænke på at du er udlært fotograf, så du

kunne gøre det meget bedre.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 04-04-05 11:06

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_13_1of4.html
>
> Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget

Der er ikke så meget for mig denne gang, men jeg kan godt Cykeldæk-72.jpg og
hovedbanegaarden-76.jpg

Jeg holder normalt meget af den smukke lille rødkælk, men din har godt lyset
lidt imod sig og trænger til lidt PS-arbejde.
Iøvrigt er billederne som altid velexponerede og komponerede. Der er bare
ikke så mange af motiverne, der fanger min interesse.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : dav

Dato : 04-04-05 11:13

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_13_1of4.html
>
> Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget

Det er noget forkromet bras.

Eller i den venligere udgave - med Frodo Nifingers ord:
"Der er bare ikke så mange af motiverne, der fanger min interesse."

Tsk tsk.

dav.

Fra : Morten Wartou

Dato : 04-04-05 11:23

Niels Riis Ebbesen wrote:
> [...]
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_13_1of4.html
>
> Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget

Næeh! Farvelade! Enkelte nogenlunde middelmådige billeder, de fleste er dog
ret pinlige, og kunne gøres bedre af en chimpanse.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Jeg kombinerer traditionelt grafisk håndværk og moderne computer teknologi,
det giver kreative resultater, med en høj kvalitet." - Niels Riis Ebbesen

Fra : Per

Dato : 04-04-05 12:55

> Jeg har lige lagt 48 nye knipserier on-line, det er lidt "blandede
> bolsjer" fra den forgangne uge.

Ren amatørarbejde! Eller måske er makværk mere dækkende. Sikker på du er
fotograf? Eller disse billeder er måske bare en spøg.............?

Seriøse indlæg fremover tak..........

Per

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 04-04-05 20:16

On Sun, 03 Apr 2005 23:04:41 +0200, Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_13_1of4.html
>
> Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget

Pæne billeder, men der mangler noget falde i øjnene effekt.

Der er mange billeder og jeg har kun set dem hurtigt igennem. Kan godt
lide dine cykeldæk og resten siger mig intet ud over at farverne ser gode
ud.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Mette P.

Dato : 04-04-05 20:32

> Jeg har lige lagt 48 nye knipserier on-line, det er lidt "blandede
> bolsjer" fra den forgangne uge.

Wauu, jeg syns de er megaflotte...hvordan tager du dem? Det er dig der osse
fisker?
Du er beder til at fotografer heste end fiskekutter. Kom snart ind i
fiskegrup igen.

Vi ses

Hejsa Mette P.

Fra : Henri Gath

Dato : 04-04-05 21:23

"Mette P." <Mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Wauu, jeg syns de er megaflotte...hvordan tager du dem? Det er dig der
> osse
> fisker?

Du gode Gud....fisker han også?

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 22:44

On Mon, 4 Apr 2005 22:22:52 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Du gode Gud....fisker han også?

Nope, han troller bare i fiskegruppen

Fra : Henri Gath

Dato : 04-04-05 23:21

> Nope, han troller bare i fiskegruppen

Også der? han er en travl mand....

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 07:05

Troller - fisker - http://www.trolling.dk/ ...................... glem det

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 22:29

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_13_1of4.html
>
> Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget

En masse fotos, uden at de fortæller nogen historie eller viser fotokunst.
Kan ikke se hvorfor du bare poster alle dine billeder ind på siden uden at
sortere lidt i dem.

Din betegnelse med "knipserier" kan jeg tilslutte mig

--
Tom

Fra : Langgaard

Dato : 07-04-05 11:39

> Jeg har lige lagt 48 nye knipserier on-line, det er lidt "blandede
> bolsjer" fra den forgangne uge.

Hvorfor?

Du reflekterer jo ikke på de kommentarer der kommer til billederne, vil du
bare spille vores tid?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-04-05 11:47

Langgaard wrote:

> Hvorfor?
>
> Du reflekterer jo ikke på de kommentarer der kommer til billederne, vil du
> bare spille vores tid?

Er det ikke nok at jeg læser dem...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 07-04-05 16:39

> Er det ikke nok at jeg læser dem...

De er altså ikke oplæg til debat !!

Hvad er det så?

Reklame for dit billedsalg?

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-04-05 17:22

Langhåret Blærbar wrote:

> De er altså ikke oplæg til debat !!

Du er da meget velkommen til at debattere, og ind til vidre er vist
14 som har benyttet sig af den mulighed.

Og gruppens fundats tillader jo, at man kan udstille billeder, og
når man udstiller fotos, og på de fleste fotoudstillinger er det
helt normalt, at autor lader billederne tale for sig selv...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 07-04-05 20:13

> [...]
> udstiller fotos, og på de fleste fotoudstillinger er det helt normalt, at
> autor lader billederne tale for sig selv...

Vil det sige at du ikke ønsker kritik af dine billeder, ja så forstår jeg da
slet ikke du linker til dem.
Det var nemlig smart hvis du deltog i debatten, da det jo nu en gang er dig
der har taget dem.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-04-05 21:56

Langhåret Blærbar wrote:

> [...]
> slet ikke du linker til dem.
> Det var nemlig smart hvis du deltog i debatten, da det jo nu en gang er dig

Hmm... når jeg kommenterer et eller flere billeder, så er det min
helt personlig tilkendegivelse af, hvad jeg synes om det/de pågældne
billeder, og jeg er sådanset ikke indstillet på at debattere mit
synspunkt, og du har aldrig set, at jeg har indladt mig på, at
diskutere substandsen i mine kommentarer.

Derfor ville det da også være utrolig dårlig stil, hvis jeg
anfængtede de kommentarer, som andre poster til mine billeder.

Og i denne tråd er flertallet af Re'er af en sådan beskaffenhed, at
jeg slet ikke kan tage dem alvorligt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 10-04-05 19:03

> Hmm... når jeg kommenterer et eller flere billeder, så er det min helt
> personlig tilkendegivelse af, hvad jeg synes om det/de pågældne billeder,

Hertil går det godt, jeg er helt enig.

> og jeg er sådanset ikke indstillet på at debattere mit synspunkt,

Hvis dit synspunkt er: Talentløse knipserier, som du jo ofte bruger, vil det
så sige at hvis autor pænt spørger om hvad det er du mener kan gøres bedre,
vil du så, som du har gjort før, sige "dette er ikke nogen fotoskole og min
mening har du fået".
Jeg syntes ikke at den holdning "holder" i en foto-debatgruppe, det er for
mig i orden at du har holdningen, men undlad så at starte på noget du ikke
vil gøre færdigt.

> og du har aldrig set, at jeg har indladt mig på, at diskutere substandsen
> i mine kommentarer.

Nej, for der kan du jo komme på tynd is, så den risiko løber du ikke.

> Derfor ville det da også være utrolig dårlig stil, hvis jeg anfængtede de
> kommentarer, som andre poster til mine billeder.

Vi er ikke i krig, Nils, vi diskuterer bare billeder, de forskellige
holdninger og meninger kan udveksles i god harmoni og med gensidig respekt,
for andres holdninger. Men essensen er jo at man kan få idéer til
forbedringer af det billede man selv i første omgang mente at man ar
"færdig" med.

> Og i denne tråd er flertallet af Re'er af en sådan beskaffenhed, at jeg
> slet ikke kan tage dem alvorligt...

Alle kommentarer burde du tænke over, der er en grund til at de kommer!

Jeg påpegede bla. at billedet af haren var med til at trække dit niveau
meget ned, jeg syntes at billedet var meget dårligt, et rigtigt
"begynderbillede", uden kvaliteter overhovedet.
Her kunne du så forsvare dit billede, fortælle hvad du så i det eller hvad
det skulle bruges til, men du valgte, på barnlig vis, at lukke mig ude fra
din server, så jeg ikke mere kan se din side, og det er åbenbart almindeligt
at det sker hvis man ikke skamroser dine billeder.

PS: Jeg har adgang til din side, bare ikke fra min bedste stol.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : ab

Dato : 07-04-05 18:25

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det så?
>
> Reklame for dit billedsalg?

Nu må du ikke forvente et svar, for NRE har det jo bedst med at stå i
kulissen og skræppe op om de få ting, som han har indstuderet.

ab