Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[Foto] Motorcykel på Nørresundby Havn
Fra : KNL DtP

Dato : 03-04-05 20:16

Hej.

Var, som så mange andre, ude for at nyde det flotte forårsvejr her i
eftermiddags.

Slog et smut forbi havnen i Nørresundby, og så her en motorcykel med ejer, som
nød en smøg i solen:

Farve:
www.knl-dtp.dk/temp/CRW_4999---Motorcykel-color.jpg

Sort/hvid:
www.knl-dtp.dk/temp/CRW_4999---Motorcykel-grey.jpg

Bruntonet med korn:
www.knl-dtp.dk/temp/CRW_4999---Motorcykel-sephia-grain.jpg

Hvordan lyder dommen?

Lidt data:
Canon EOS 10D | Sigma 100-300 mm f/4 + Tamron 1,4x teleconveter
1/500 sek. | f/8.0 | 200 ISO | 420 mm

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 03-04-05 20:48

KNL DtP wrote:
> [...]
> eftermiddags.
>
> Slog et smut forbi havnen i Nørresundby, og så her en motorcykel med ejer, som

Det er en Suzuki(måske Kawasaki), og det er noget bras...

Nej,
farven ser ud til at have Velvia-syge
S-H: fint billede
Sepia: Som min bedstemor på Harley wanna-be, nej tak

At baggrunden er så tæt på gør det lidt fladt, men den var nok svær at
flytte
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Per O.

Dato : 03-04-05 22:40

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eftermiddags.
>
> Slog et smut forbi havnen i Nørresundby, og så her en motorcykel med ejer,

Skrækkelige farver. Godt motiv

> Sort/hvid:
> www.knl-dtp.dk/temp/CRW_4999---Motorcykel-grey.jpg

Helt ok, lige som det skal være.

> Bruntonet med korn:
> www.knl-dtp.dk/temp/CRW_4999---Motorcykel-sephia-grain.jpg

Ikke så skrækkeligt som 1 men stadig træls!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-04-05 00:36

In article <425040f9$0$13742$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, KNL DtP wrote:
> [...]
> eftermiddags.
>
> Slog et smut forbi havnen i Nørresundby, og så her en motorcykel med ejer, som

Flot billede, måske lige en tand for meget knald på farverne, og for meget
USM (forhjul, mandens ryg, forankringspillen). det gule murværk lidt for
gult.

SH versionen siger mig ikke så meget. Samme USM problem, og baggrunden for
flad.

Ligner billede fra en brochure der skal sælge noget råt tøj. Kan godt lide
den. USM er knapt så slemt her.

Fra : Ole Larsen

Dato : 04-04-05 05:30

Povl H. Pedersen wrote:

> og for meget
> USM (forhjul, mandens ryg, forankringspillen).

Er ikke sikker på, at det er for meget usm -> forstørrer du, er det væk.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-04-05 16:03

In article <4250c2b3$0$294$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Ole Larsen wrote:

> Er ikke sikker på, at det er for meget usm -> forstørrer du, er det væk.

Det er helt klart USM kendetegn.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 04-04-05 20:22

On Sun, 3 Apr 2005 21:16:15 +0200, KNL DtP wrote:

> [...]
> eftermiddags.
>
> Slog et smut forbi havnen i Nørresundby, og så her en motorcykel med ejer, som

Udmærket motiv og beskæring.

> Farve:
> www.knl-dtp.dk/temp/CRW_4999---Motorcykel-color.jpg

Har fået for meget farvemætning, noget mindre og jeg tror det vil være
rigtig godt.

> Sort/hvid:
> www.knl-dtp.dk/temp/CRW_4999---Motorcykel-grey.jpg

Også meget godt. Men vil gerne have farver på, men der er for meget på det
første.
> Bruntonet med korn:
> www.knl-dtp.dk/temp/CRW_4999---Motorcykel-sephia-grain.jpg

Er det dårligste af dem du er kommet med i denne serie. Kan bare ikke lide
det.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : KNL DtP

Dato : 04-04-05 20:37

Tak for tilbagemeldingerne.

Jeg kan godt se, at farve-udgaven fik lidt for meget farve - har lige lavet en
web-udgave af originalen. Povl skrev også, at den har fået lidt for meget
USM - det er hermed begrænset til en tur med Sharpen:

http://www.knl-dtp.dk/temp/CRW_4999---Motorcykel-II.jpg

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk