Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D70 med 18-70 DX til under 7000 kr.
Fra : Thomas

Dato : 01-04-05 23:58

Hvis det her ikke er en fejl, så er det virkelig et godt tilbud på et Nikon
D70:

http://www.pixmania.com/dk/dk/40214/art/nikon/d70-af-s-dx-18-70.html

Thomas

Fra : bb

Dato : 03-04-05 12:24

>Hvis det her ikke er en fejl, så er det virkelig et godt tilbud på et Nikon
>D70:
>
>http://www.pixmania.com/dk/dk/40214/art/nikon/d70-af-s-dx-18-70.html

Det er med fransk manual. Hvad med kameramenuerne, er de også på
fransk?

Fra : Thomas

Dato : 03-04-05 14:16

"bb" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> Det er med fransk manual. Hvad med kameramenuerne, er de også på
> fransk?

Engelsk manual kan frit downloades og du kan jo selv bestemme sproget i
menuerne. Et standard D70 indeholder menuer i ca. 10 sprog.

Det er faktisk et helt fantastisk tilbud. Enten rydder Pixmania lageret
eller også har Nikon sænket prisen med ca. 20%.

Thomas

Fra : Henning

Dato : 03-04-05 14:26

"bb" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det er med fransk manual. Hvad med kameramenuerne, er de også på
> fransk?

Du kan evt. nå at få en dansk, de skriver:
Manual Fransk. Mulighed for at bytte manual til dansk manual hos Nikon
Japon, sålænge lager haves.

De har også dette tilbud:

http://www.pixmania.com/dk/dk/59391/art/nikon/d70-28-80-70-300-oplader.html

hvor det er med 28-80 og 70-300 objektiver til samme pris.

Er 18-70 så meget bedre at man bør vælge det kit?

Engelske manualer kan downloades her:

http://www.nikon.com.sg/TechSupp/Manual/DIGISLR/DIGISLR_Manual.htm

mvh Henning

Fra : bb

Dato : 03-04-05 21:59

>http://www.pixmania.com/dk/dk/59391/art/nikon/d70-28-80-70-300-oplader.html
>
>hvor det er med 28-80 og 70-300 objektiver til samme pris.
>
>Er 18-70 så meget bedre at man bør vælge det kit?

efter hvad jeg har læst mig til, fortjener D70 bedre end 28-80
objektivet. Jeg ved så ikke med det andet.