Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efterlysning! Ændre billedstørrelse !
Fra : John T.

Dato : 01-04-05 08:05

Hej !
For et stykke tid siden, var der én der lagde en link
til et lille gratis program, det hed noget med "crop" (hvis
jeg husker rigtigt.)
Hvis du læser dette, vil jeg blive glad hvis du vil gentage
linken.
Mvh. John

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-04-05 07:39

John T. wrote:
> [...]
> jeg husker rigtigt.)
> Hvis du læser dette, vil jeg blive glad hvis du vil gentage

Det må næsten være dette: http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"I fotogruppen har man ikke position efter hvor veltalende og smart
man er, det er derimod sådan, at deltagerne måler og vejer hinanden

Fra : John T.

Dato : 01-04-05 09:17

"Morten Wartou" skrev >
> Det må næsten være dette: http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/

> Morten Wartou

Du er bare en GUTTERMAND, det var netop lige det program !!
Tak og hilsen John