Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefaling mht køb af digital kamera/video~
Fra : Silver

Dato : 31-03-05 22:36

Davs folkens.

Jeg overvejer at købe et digitalt kamera eller video, det skal være rimeligt
billigt (max 1500 kr), og så er det jeg ville høre om i kunne anbefale nogle
kameraer/video og evt. henvise til billedeksempler på hjemmesider af
kvaliteten af forskellige kameraer/video.

Jeg har overhovedet ingen erfaring mht digital kameraer/videoer pånær det
som sidder i min Eriksson T630 mobiltelefon som ikke er god kvalitet, og er
sådan set derfor jeg nu vil investere i et reelt kamera/video.

Det lyder ikke af meget ved jeg og er godt klar over at det ikke er den
kvalitet som et digitalt spejlrefleks kamera vil kunne præstere til den pris
jeg har sat, men der må da være kameraer derude som kan tage gode billeder
til den pris.

Jeg ville være meget taknemmelig hvis der fandtes en hjemmeside hvor man
kunne se billeder taget med forskellige kameraer og forskellige megapixels
da de ikke siger mig en skid :).

Med venlig hilsen
Silver.

Fra : Ralph

Dato : 01-04-05 01:40

> [...]
> kameraer/video og evt. henvise til billedeksempler på hjemmesider af
> kvaliteten af forskellige kameraer/video.

Se evt. om du ikke kan finde det du søger her:

http://www.linksiden.dk/sub/digital.htm

Mvh.

Raph

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Silver

Dato : 01-04-05 23:07

> Se evt. om du ikke kan finde det du søger her:
>
> http://www.linksiden.dk/sub/digital.htm

Kanon side, mange tak :)

Mvh
Silver.