Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon HF-DC1 slave blitz til en Ixus 700 ?
Fra : fishline

Dato : 31-03-05 15:38

Goddag herinde.

Jeg står og skal finde et ny digital kamera.

Jeg har er blevet rimelig lun på en Ixus 700, men i anmeldelserne af den som
f.eks i :
http://www.dcresource.com/reviews/canon/po...iew/index.shtml

....beskriver de røde øjne, som værende det største problem ved kameraet.

Jeg er efterfølgende faldet over denne slave blitz fra Canon

Men jeg kan for det første ikke rigtig se om den er kompatibel med Ixus 700
??!

Derefter ville jeg høre om I ved/ har prøvet om den kan afhjælpe rødeøjne
problemet..???!

Til sidst, men ikke mindst.... er den noget værd ?? er dens blitz specielt
meget større end den som sidder i Ixus 700??... De påstår jo at den interne
i 700'eren skulle være betydligere større og kraftigere end i normale
kompakte digitalkameraere. Kort og godt ..... er den pengene værd ???!

Jeg håber, at der er nogen, som har mod, lyst og ikke mindst tid til at
svare på mine spørgsmål.

På forhånd mange tak.

Michael Larsen

Fra : Nyrup

Dato : 31-03-05 19:36

Prøv at søge på Sigma EF 500 her i gruppen.
Jeg har som beskrevet anskaffet den til mit D70 og brugt den med stort held
til mit IXUS400 også!

mvh,
Nyrup