Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ok, så må jeg vel også vise et par fra i m~
Fra : Hans Kruse

Dato : 30-03-05 23:12

De er her http://www.pbase.com/hkruse/roemoe og click original under
billedet for at de vises bedst.
Landskaberne forsøgte jeg mig lidt med, men synes ikke rigtigt det lykkedes
for mig.
Hende her http://www.pbase.com/hkruse/image/41442870/original var en herlig
dame vi mødte. Det kan jo nok ikke være min Sigma hun henviser til
Her er et par skydebrødre
http://www.pbase.com/hkruse/image/41442877/original
Denne strandskade http://www.pbase.com/hkruse/image/41442885/original
fiskede ting op af sandet og gik ned til vandet og vaskede det. Desværre
lykkedes det mig ikke at denne situation foreviget. Ellers var der så mange
fugle at det var svært at bestemme sig til hvilke man skulle skyde

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Ole Larsen

Dato : 31-03-05 05:55

Hans Kruse wrote:
> De er her http://www.pbase.com/hkruse/roemoe og click original under
> billedet for at de vises bedst.

Ja, som sædvane er dine billeder teknisk i orden.
Og du benytter naturlige farver til naturalistiske billeder.
Perlen er kvinden hvis mand er lystfisker Levende og sjovt.
I dragevognen fornemmer man ikke fart og dramatik selvom baggrunden er
uskarp.
Landskaberne gode, men ikke specielt (skam man ikke kan rotere 1/2 grad
i PS ?)
Dine "skydevenner": tja, den ene sidder i noget ubehageligt ?
Fuglebilleder ? Jeg har heldigvis ikke set nogle

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-03-05 12:52

Ole Larsen - olenospam@nospam.dk
424b829d$0$73778$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev følgende:

> [...]
> uskarp.
> Landskaberne gode, men ikke specielt (skam man ikke kan rotere 1/2

Kan du da snildt... (0.5)

--
Martin Petersen

Fra : Ole Larsen

Dato : 31-03-05 15:08

Martin Petersen wrote:

> Kan du da snildt... (0.5)

Fint, takker. Det skal nu være 0,5
men alligevel tak (havde selv tidligere prøvet med 0.5 og opgivet)

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-03-05 18:36

Tak Ole, men hvilket billede følte du trang til at dreje? Jeg har gået dem
igennem og drejet dem allerede, hvor det var nødvendigt. Iøvrigt har jeg
ikke burgt PS på et eneste af dem, men derimod Capture One, som også kan
dreje. Der kan man både angive graders drejning eller angive mellem to
punkter, hvad der skal være vandret. Nyttigt til en horisont.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Ole Larsen

Dato : 31-03-05 18:47

Hans Kruse wrote:
> [...]
> dreje. Der kan man både angive graders drejning eller angive mellem to
> punkter, hvad der skal være vandret. Nyttigt til en horisont.

Jeps, tænkte på dit skybillede - måske/måske ikke - jeg ved godt at
lyset kan snyde her.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 31-03-05 07:50

> [...]
> mange
> fugle at det var svært at bestemme sig til hvilke man skulle skyde

Dejlige billeder Hans!

Jeg må hellere osse vise flaget.
Sært nok opholdt jeg mig osse på Rømø og ved saltsøen i mandags.

Desværre har jeg en del problemer, efter jeg tvangsmæssigt har måttet
formattere min maskine.
(manden har glemt at sikre sig passwordet til sit galleri, DOOH)
Så indtil jeg har fået det igen, så må jeg jo nøjes med de fem billeder på
fotokritik

Sand, sky and kite:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=135945

Grågæs i flugt:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=135949

Dværgryle i flugt:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=135951

Wingtipdipper - Flyvende hættemåge:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=135953

Birdshooting the serious way:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=135954

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 31-03-05 16:35

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
[KLIP]

> Sand, sky and kite:
> [...]
+++++++++++++++++++++

Hej.

Det er meget godt klaret, med en brændvidde på 500mm med en
17-70.http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=135949 Hvad er det for en
converter du bruger?
Ellers nogle gode billeder.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-03-05 18:45

Fine billeder Jesper, nu er vi bare spændt på at se nogle flere. Ham
fugleskyderen kan jeg ikke rigtigt lide

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-03-05 19:12

> [...]
> (manden har glemt at sikre sig passwordet til sit galleri, DOOH)
> Så indtil jeg har fået det igen, så må jeg jo nøjes med de fem billeder på

Gode billeder, Jesper, fugleskyderen er god synes jeg, sjovt, at han er
koncentreret et helt andet sted end på flokken lige ud foran ham

Og på gåsebilledet må du endelig ikke fjerne de uskarpe gæs i baggrunden, de
er netop vigtige for dette billede i mine øjne, man kunne blot have håbet
på, at flokken bagved var lidt større.

MVH
Thomas

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-03-05 19:08

> [...]
mange
> fugle at det var svært at bestemme sig til hvilke man skulle skyde

Gode billeder du har fanget, Hans, fedt at du fik klyderne også, de smuttede
for mig, og jeg har ikke billeder af dem i forvejen. Nå, jeg må vel bare
tage derud igen
Kunne du forresten ikke lige have smidt en pænere frisure på billedet af
mig, hehe, jeg ligner da en med det ondeste morgenhår (hvilket jeg vist også
havde, hehe )

MVH
Thomas