Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par billeder fra i Mandags (der er fugl~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 30-03-05 21:41

Hejsa.

Ja, der blev jo taget et par billeder i Mandags, Max har vist nogle, og nu
vil jeg også vise et par enkelte. De kan ses her:

http://home6.inet.tele.dk/sass/for_sjov/vestkyst.htm

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 31-03-05 08:35

"Thomas Pedersen" <sass@'sletdette'mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Ja, der blev jo taget et par billeder i Mandags, Max har vist nogle, og nu
> vil jeg også vise et par enkelte. De kan ses her:
>
> http://home6.inet.tele.dk/sass/for_sjov/vestkyst.htm

Uhm, dejlige billeder dér.
Jeg kan især godt lide billedet af afvandingskanalerne.

Jeg ærgrer mig lidt over, at jeg ikke lod hejrer være hejrer, og skiftede
objektiv og fik et tilsvarende billede.

Fik jeg nævnt, at ikke et af de hejrebilleder var til noget

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : ;o\)-max-

Dato : 31-03-05 08:39

"Frodo Nifinger"

> [...]
> objektiv og fik et tilsvarende billede.
>
> Fik jeg nævnt, at ikke et af de hejrebilleder var til noget

Thomas dine billeder hører til på væggen som sædvanligt
Jesper - dine billeder er vi nogle der godt vil se også hvorfor
hejrene ikke duer )-max-

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 30-03-05 09:23

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Thomas dine billeder hører til på væggen som sædvanligt
> Jesper - dine billeder er vi nogle der godt vil se også hvorfor
> hejrene ikke duer )-max-

De kommer her:

Birdshooting the serious way:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-405

Girlsfrom behind:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-411

Wingtipdipper:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-402

Flyvende Dværgryle
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-403

Hvid vipstjert i flugt:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-410

Utilfreds Grågås:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-409

Grågæs i rør:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-404

Grågås i flugt:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-406

Squadron 981 coming in:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-415

Sand, sky and kite:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-412

Reflektion:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-416

Redshanks:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-407

Dværgryle:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-414

Dværgryle:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-413

One turd:
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-408

Jeg skulle lige genskaffe mit password til mit galleri på
http://usenet.fotolog.dk

Her kommer, hvad jeg har at vise lige nu.
Det er nok osse for mange.
*Suk*, jeg kender ikke begrænsningernes kunst.

Det gælder også ved Saltsøen - Jeg opførte mig nærmest som en fritte i en
hønsegård
Jeg glemmer ikke, da jeg i ekstase over at ha fanget en lille flok gæs i
flugt i søgeren bare hamrede en laaang billedserie igennem, indtil Max
vendte sig om og sagde " Roooolig nu"

Fik jeg nævnt, at samtlige billeder i serien var uskarpe

Jeg kom slæbende hjem med umanerligt mange billeder, næsten 800 stk. - godt
nok har jeg slettet mange, men der er stadig mange jeg mangler at studere
nærmere.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-05 09:33

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle lige genskaffe mit password til mit galleri på
> http://usenet.fotolog.dk

Og du skal også lige have dit galleri-navn på plads. Dine billeder kan ses
på:

http://herredet.fotolog.dk/index.php?cat=10009

eller

http://shire.fotolog.dk/index.php?cat=10009

hvis det skal være på udenlandsk.

Du kan ikke påregne, at adressen usenet.fotolog.dk bliver ved med at
eksistere.

> Jeg kom slæbende hjem med umanerligt mange billeder, næsten 800 stk.
> - godt nok har jeg slettet mange, men der er stadig mange jeg mangler
> at studere nærmere.

Så kan du lære det, kan du! Ifølge flere skribenter i nærværende gruppe er
det kun amatører, der skyder mange skud. En god fotograf tager ét billede af
hvert motiv, og så sidder den lige i øjet hver gang

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/27/05)

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 30-03-05 10:49

> Så kan du lære det, kan du! Ifølge flere skribenter i nærværende gruppe er
> det kun amatører, der skyder mange skud. En god fotograf tager ét billede
> af hvert motiv, og så sidder den lige i øjet hver gang

Jeg er også kun en amatør, endda en skydegal en af slagsen
Jeg har meget at lære endnu, men indtil jeg har lært det, høvler jeg glad
billeder igennem mit D70 i rekordtempo.
Der kommer da lidt ud af det.

Jeg er bare glad for at jeg ikke har et Canon 1D MkII, for så fik jeg da
fyldt CFkortene på den første halve time med det tempo, den har på.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-03-05 19:06

> [...]
>
> Thomas dine billeder hører til på væggen som sædvanligt
> Jesper - dine billeder er vi nogle der godt vil se også hvorfor

Takker for ordene, Max, ved nu ikke om alt mit tilhører væggen jeg har da i
hvert fald ikke nogle på væggen selv, hehe. Kan ske man skulle overveje at
få lavet nogle prints af et par stykker Men hvad med dine, de er da
kanon gode også.
Så må vi bare se om vi kan gøre kunsten efter her i weekenden

MVH
Thomas

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-03-05 19:04

> [...]
> objektiv og fik et tilsvarende billede.
>
> Fik jeg nævnt, at ikke et af de hejrebilleder var til noget

Det gjorde mine heller ikke, og jeg vil ikke fortælle hvorfor, hehe. Men
hvad, du har jo muligheden næste gang du kommer her for at tage kanalerne.

MVH
Thomas

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-03-05 18:47

Flot Thomas, var det alt du fik?

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-03-05 19:03

> Flot Thomas, var det alt du fik?

Hejsa Hans.

Joe, der er vel lidt mere, men man skal jo også kende sine begrænsninger
Jeg skød jo nok omkring samme antal som Jesper, men jeg synes bare ikke at
mine blev helt skarpe, kan ske jeg skal have kigget den venstrearm efter for
rystelser Ellers er det vel JPG der er skyld i det, for succes-raten er
noget under end hvad den plejer. Jeg må nok hellere holde mig til RAW i
weekenden

MVH
Thomas