Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EF-S 60 mm /F2,8 USM
Fra : Alexandar [4200]

Dato : 30-03-05 21:18

Hey.

Er der nogen her, som har fået fingrene i subj og kan fortælle lidt om det?

Mvh
Alexandar

Fra : OC

Dato : 30-03-05 21:49

"Alexandar [4200]" <get2robbie@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hey.
>
> Er der nogen her, som har fået fingrene i subj og kan fortælle lidt om
> det?
>
> Mvh
> Alexandar

Hej

Ja, jeg har prøvet den oppe ved Canon for en lille måneds tid siden. Den har
en fin størrelse, tegner flot, egner sig fint til portræt og kan lave macro
ned til 1:1. Jeg har overvejet at købe den, men endnu ikke besluttet mig,
da jeg netop har fået 10-22mm..

Med venlig hilsen
Ole Condrup Boesen
http://www.condrup.dk

Fra : Alexandar [4200]

Dato : 30-03-05 23:02

> ned til 1:1. Jeg har overvejet at købe den, men endnu ikke besluttet mig,
> da jeg netop har fået 10-22mm..
>
> Med venlig hilsen
> Ole Condrup Boesen

Jeg har netop bestilt 60mm optikken og glæder mig til at få det. Har også
selv overvejet 10-20 mm. Er du ellers tilfreds med denne optik? Har set
nogle billedeksempler på www.photosig.com. Og jeg siger wow.

Fra : OC

Dato : 31-03-05 07:58

"Alexandar [4200]" <Get2Robbie@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har netop bestilt 60mm optikken og glæder mig til at få det. Har også
> selv overvejet 10-20 mm. Er du ellers tilfreds med denne optik? Har set
> nogle billedeksempler på www.photosig.com. Og jeg siger wow.

Tillykke. Glæder mig til at se dine billeder. Jeg er 100% tilfreds med
10-22. Det lyder tosset, hvilket det nok er, men jeg skiftede min 17-40mm ud
med 10-22.. Jeg savnede 16mm på mit digitale SLR, det har jeg nu og det er
ret fedt

Med venlig hilsen
Ole

Fra : Kim Jensen

Dato : 31-03-05 18:31

Alexandar [4200] wrote:
> Jeg har netop bestilt 60mm optikken og glæder mig til at få det. Har også
> selv overvejet 10-20 mm. Er du ellers tilfreds med denne optik? Har set
> nogle billedeksempler på www.photosig.com. Og jeg siger wow.

Jeg har også kig på denne. Hvor har du bestilt? DK eller Tyskland?
Spekulerer på, om man kan benytte den 50€ payback som Canon annoncerer
med i Tyskland, såfremt man køber hos en tysk forretning!?

Ref: http://www.canon-europe.com/you_connect/march2005/cashback/

--
med venlig hilsen
Kim Jensen

Fra : michael bs

Dato : 31-03-05 19:10

"Kim Jensen" <kim@_NOSPAM_litewerx.dk> skrev i en meddelelse

> Spekulerer på, om man kan benytte den 50€ payback som Canon annoncerer med
> i Tyskland, såfremt man køber hos en tysk forretning!?
>
> Ref: http://www.canon-europe.com/you_connect/march2005/cashback/

Det kan du ikke.
De skriver godt nok at det er nok, at man er bosiddende i et EU land for at
drage fordel af cash-back systemet, men når du så går videre og skal udfylde
formlen med navn, adresse og land, så optræder Danmark ikke på rulle-menuen,
så man kan ikke udfylde skemaet. Jeg har skrevet til Canon og redegjort for
selvmodsigelsen i systemet. De skrev tilbage, at de ikke kunne svare og gav
mig et tlfnr, som man aldrig kan komme igennem på.

mvh Michael

Fra : [HCS] 4000

Dato : 02-04-05 07:39

"OC" <contactREMOVEME@condrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> macro ned til 1:1. Jeg har overvejet at købe den, men endnu ikke
> besluttet mig, da jeg netop har fået 10-22mm..

Hej Ole!
Hvordan er du tilfreds med 10-22mm.
Jeg har lige købt en og skal afprøve den i week-enden.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*