Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D70 tilbud
Fra : bb

Dato : 29-03-05 17:38

Der er tilbud på D70 med to linser (18-70 og 70-300) for 10.000 hos
Thorsø foto .. er det et godt tilbud og i øvrigt en god telelinse?

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 18:03

Til prisen er den fin nok. Nyprisen på 70-300 er omkring 1000kr for G
udgaven. Vil tro det er G udgaven i den pakke.

Fra : Steen Larsen

Dato : 29-03-05 19:33

In article <1v0j41hov4cgad2ngf4f3uc4rglhq4hbdk@4ax.com>,
bb <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote:

> Der er tilbud på D70 med to linser (18-70 og 70-300) for 10.000 hos
> Thorsø foto .. er det et godt tilbud og i øvrigt en god telelinse?

Det er ikke nogen fantasi-pris. Bingo-foto har haft et tilbud med de
samme obj. og en SB-600 til 12.000 så det er stort set det samme.

Fra : bb

Dato : 30-03-05 21:16

>Det er ikke nogen fantasi-pris. Bingo-foto har haft et tilbud med de
>samme obj. og en SB-600 til 12.000 så det er stort set det samme.
¨
Jeg overvejer at vente lidt fordi prisen ser ud til at blive nedsat
til Maj, men det er alligevel ærgeligt at skulle vente :)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 30-03-05 08:40

bb wrote:
> Der er tilbud på D70 med to linser (18-70 og 70-300) for 10.000 hos
> Thorsø foto .. er det et godt tilbud og i øvrigt en god telelinse?

Man plejer at kunne finde et D70 m. 18-70DX til 9K. 70-300 er ikke meget
værd imho, da det er ufattelig langsomt til at fokusere.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Michael L

Dato : 30-03-05 15:22

Thomas Schreiber wrote:
> Man plejer at kunne finde et D70 m. 18-70DX til 9K. 70-300 er ikke meget
> værd imho, da det er ufattelig langsomt til at fokusere.

Jeps, jeg har lige bestilt det sæt sammen med noget ekstra hos
Powerphoto.dk. Sættet koster 8640 kr og det er med dansk manual og der
ligger en seddel i kassen fra DFA så det er ikke parallelimport.
Det blev bestilt tirsdag og var med posten dagen efter så fremragende
service og levering :)

Mvh
Michael

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-03-05 15:36

"Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> skrev i en meddelelse
KLIP
> 70-300 er ikke meget værd imho, da det er ufattelig langsomt til at
> fokusere.
>
> --
> Thomas Schreiber
> http://schreiber.se
+++++++++++++++++++++

Er det noget du ved eller noget du gætter dig til ? Har du prøvet den?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 30-03-05 20:02

Jørgen Nielsen wrote:
> Er det noget du ved eller noget du gætter dig til ? Har du prøvet den?

Jeg har solgt mit 70-300ED netop pga. fokuseringshastigheden, så det er
noget jeg ved. Min næste zoom bliver en Nikon 80-200 i en eller anden
afskygning.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Michael L

Dato : 30-03-05 20:53

Thomas Schreiber wrote:

> Jeg har solgt mit 70-300ED netop pga. fokuseringshastigheden, så det er
> noget jeg ved. Min næste zoom bliver en Nikon 80-200 i en eller anden
> afskygning.

Sigma har også lavet en yderst lækker én - Sigma 70-200/2.8 EX HSM - Den
har jeg læste en masse super nice ting om og har snakket med Lars Troels
som varmt anbefaler den. Kan findes til under 6K i dyskeland.

Jeg skal have bestilt den her i aften eller i morgen.

Mvh
Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-03-05 16:15

Thomas Schreiber wrote:

> 70-300 er ikke
> meget værd imho, da det er ufattelig langsomt til at fokusere.

Betydningen af fokuseringshastigheden afhænger temmeligt meget af hvad, man
skal bruge det til. Der er stort set ingen af de billeder, jeg tager, hvor
det har nogen synderlig værdi - jeg ville helt klart lægge mest vægt på de
optiske egenskaber. Det er så min ydmyge mening.

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.