Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rengøring af foto og elektronik
Fra : Henrik Farre

Dato : 28-03-05 14:37

Jeg bruger normalt en spray flaske med komprimeret luft til at rengøre
kamera/elektronik og computer med, men til 80,- i biltema bliver det
hurtig lidt dyrt. Så jeg har googlet lidt rundt og fundet:

http://www.cleansweepsupply.com/pages/item-rearr6010.html
http://www.kk.org/cooltools/archives/000565.php

Og så ville jeg gerne høre om der var en der kendte en dansk forhandler
af ovenstående eller hvor man kan købe noget ligende.

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre - http://www.rockhopper.dk

Get Firefox! - http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=31865&t=1

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-03-05 22:33

Henrik Farre wrote:

> Og så ville jeg gerne høre om der var en der kendte en dansk forhandler
> af ovenstående eller hvor man kan købe noget ligende.

Man kan sagtens bruge alm. komprimeret luft fra en lille hobby
kompressor, man skal bare sørge for, at der er moteret et vand, olie
og partikelfilter...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Farre

Dato : 28-03-05 23:51

man, 28 03 2005 kl. 23:32 +0200, skrev Niels Riis Ebbesen:

> Man kan sagtens bruge alm. komprimeret luft fra en lille hobby
> kompressor, man skal bare sørge for, at der er moteret et vand, olie
> og partikelfilter...

Jeg har prøvet at købe den her:
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=76448

Men der er ikke nok tryk på + den puster hele tiden, dvs at hvis der er
noget man ikke vil puste på så skal man passe meget på, og så larmer den
_meget_