Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Test af FZ20 i forretning?
Fra : Ronnie Pedersen

Dato : 28-03-05 13:17

Hejsa,

hvis man kunne tænke sig at kaste lidt rundt med et FZ20 uden at have
en savlende sælger hængende over skulderen, hvor kan det så lade sig
gøre i KBH området?

pft

/Ronnie

Fra : michael bs

Dato : 28-03-05 13:49

"Ronnie Pedersen" <spamspam@*nejda*mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvis man kunne tænke sig at kaste lidt rundt med et FZ20 uden at have
> en savlende sælger hængende over skulderen, hvor kan det så lade sig

Kommer vel an på hvor langt du har brug for at kaste det? Det vejer ikke
særligt meget.

Michael

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 15:03

> [...]

> hvis man kunne tænke sig at kaste lidt rundt med et FZ20 uden at have
> en savlende sælger hængende over skulderen, hvor kan det så lade sig

Køb det på nettet, hvor du har 14 dages returret.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/27/05)

Fra : michael bs

Dato : 28-03-05 15:23

> Køb det på nettet, hvor du har 14 dages returret.

Ja og det er oven i købet billigere på nettet.
Alternativt: køb det hos Merlin. De har den politik, at man ikke kan prøve
det i forretningen. Derfor anbefaler de at man køber det og returnerer det
indenfor 8 dage (tror jeg), hvis man ikke kan lide det. No questions asked.

mvh Michael

Fra : Per O.

Dato : 29-03-05 01:11

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:42481335$0$712$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> det i forretningen. Derfor anbefaler de at man køber det og returnerer det
> indenfor 8 dage (tror jeg), hvis man ikke kan lide det. No questions

14 dage faktisk!

Per O.