Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
erfaring med Kingston CF kort og 300D??
Fra : Gert Medom

Dato : 27-03-05 16:54

Hej.

Jeg har et 300D som jeg er glad for. Tænker på at få mere hukommelse i,
fx.
2 GB. Har kig på Kingston elite pro der er en del billigere end sandisk.

Jeg har dårlige erfaringer med et kingston sd 512 kort i forbindelse med
nikon cp 4100, hvor kameraet ca. 1/3 af gangene det startes skriver at
kortet ikke kan bruges. Er kompatibiliteten bedre her??

Hilsen Gert

8200 Århus N

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-03-05 18:17

Gert Medom wrote:
> Jeg har et 300D som jeg er glad for. Tænker på at få mere hukommelse i,
> fx.
> 2 GB. Har kig på Kingston elite pro der er en del billigere end sandisk.

Jeg bruger 2gb Kingston Elite Pro uden problemer i hhv. 300D og 20D.

Kan du ikke få den spam-reklame til at gå væk fra din newsreader?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Kim

Dato : 27-03-05 21:29

> Kan du ikke få den spam-reklame til at gå væk fra din newsreader?
>
> // Hans
> --
> http://rd350.nathue.dk - still smoking

Så fjerner du måske også din reklame?

Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-03-05 21:30

Kim wrote:
> Så fjerner du måske også din reklame?

Hvilken reklame?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Kim

Dato : 28-03-05 08:31

> Hvilken reklame?
>
> // Hans
> --
> Leveret af http://enterprise-server.dk

http://rd350.nathue.dk/

og nu

Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-05 09:36

Kim wrote:
> http://rd350.nathue.dk/
> og nu
> Leveret af http://enterprise-server.dk

Der er forskel på en reklame for et privat website, og et
kommercielt produkt (som endda ikke kan finde ud af at bruge en
rigtig signatur-adskiller)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-03-05 21:24

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nikon cp 4100, hvor kameraet ca. 1/3 af gangene det startes skriver at
> kortet ikke kan bruges. Er kompatibiliteten bedre her??

Ved ikke med 2 GB, men jeg bruger et Kingston 1 GB i mit 300D. Har taget
lige omkring 1000 billeder med det, og har ikke set fejl en eneste gang....

/Ole

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-03-05 21:38

> Jeg har et 300D som jeg er glad for. Tænker på at få mere hukommelse i,
> fx.
> 2 GB. Har kig på Kingston elite pro der er en del billigere end sandisk.

Jeg ahr to Elite Pro 2GB kort, som fungerer uden problemer med min 20D.
Begge typer kort er langt hurtigere end din 300D kan skrive.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Bo Andersen

Dato : 27-03-05 23:42

> Jeg ahr to Elite Pro 2GB kort, som fungerer uden problemer med min 20D.
> Begge typer kort er langt hurtigere end din 300D kan skrive.

Ja, jeg købte et 1 GB Elitepro Hi-speed kort i håb om at kameraet ville
læse/skrive lidt hurtigere end med et alm CF kort (Kingston 512 MB)
Jeg vidste godt på forhånd at jeg ikke ville udnytte den fulde effekt
af et Elite-Pro, men jeg er blevet skuffet, "wow"-effekten udeblev :-/
Jeg kan dog glæde mig over hvor fantatisk hurtig kortet bliver tømt
i min kortlæser
Prisforskellen er dog så lille på et 1GB-kort at de sidste penge er givet
godt ud når de 1GB skal læsses over i PC'en.

Og som svar på dit oprindelige indlæg så har jeg ikke oplevet nogen
problemer!
(1GB Kingston ElitePro Hi-speed + Canon EOS 300D)
Venligst, Bo Andersen.

Se evt. test her:
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6425

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 28-03-05 00:14

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg har et 300D som jeg er glad for. Tænker på at få mere hukommelse i,
> fx.
> 2 GB. Har kig på Kingston elite pro der er en del billigere end sandisk.

Jeg bruger Kingston Elite Pro 2GB kort sammen med 20D og har kun gode
erfaringer med det.

Her er iøvrigt et link til et site som har testet en masse forskellige kort
sammen med bl.a. 300D:
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6425

mvh
Flemming

Fra : Gert Medom

Dato : 28-03-05 05:53

Okay. Jeg takker for de mange svar.

Så ender jeg nok med at købe sådan et kort

Hilsen Gert