Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tågede toninger
Fra : Ole Larsen

Dato : 27-03-05 09:36

I almindelighed er jeg ikke så vild med toninger, men det skulle prøves:

http://home.tiscali.dk/muggler/Toned%20fog/
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : Pico

Dato : 27-03-05 22:50

Ole Larsen wrote:
> I almindelighed er jeg ikke så vild med toninger, men det skulle
> prøves:

De er flotte, dog tror jeg jeg ville skære noget af himlen af, det er jo
en smagssag
Pico

Fra : Ole Larsen

Dato : 28-03-05 06:32

Pico wrote:

> De er flotte, dog tror jeg jeg ville skære noget af himlen af, det er jo
> en smagssag

Jo, tak skal du ha´. Jeg har taget noget af toppen og ved ikke om jeg
vil tage mere der. Men måske af bunden og af højre side på 04 så man
begynder at "læse" det (fra højre mod venstre. Har haft det vendt så man
læste det i sædvanlige læseretning, men foretrækker denne ?) helt henne
ved begyndelsen af hegnet ? For øvrigt er det 04 jeg bedst selv kan lide
- fornemmer en afdæmpet rytme i repetitionerne i hegnet og i harvesporene.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Ole Larsen

Dato : 28-03-05 06:36

Det er for tidligt på dagen - det skulle være 07, ikke 04. (hegnet i marken)