Skærme
Fijala 3554
LG Flatron 915FT Plus eller Sony CPD-E400~
Fra : Mikkel Holm Schou

Dato : 28-05-01 00:08

Da jeg er kommet til penge efter en hård weekends arbejde står jeg overfor
et valg mellem nedenstående skærme:

LG Electronics Flatron 915FT Plus 19'', pris 4650kr
eller
MultiScan CPD-E400E 19" / 1600x1200 / 0,24dp 4.243 kr.
eller
MultiScan CPD-E400P 19" / 1600x1200 / 0,24dp 4.395 kr.

hjælp mig, selv hælder jeg mest til Flatron, men Sony er jo kendt for deres
gode kvalitet osv...

hilsen Mikkel

Fra : Mikkel Holm Schou

Dato : 28-05-01 00:21

Efter at have set specifikationerne på Flatron 915+ må jeg nok sige at jeg
vælger denne skærm, med mindre nogen vil advare mig!!

http://www.lge.ca/product/915ft.asp

hilsen Mikkel

Fra : p0rnflake

Dato : 28-05-01 11:38

Godt valg - jeg havde også kigget på begge disse skærme men siden Sony's
E400 ærlig talt ikke har fået særlig imponerende anmeldelser valgte jeg
LG'en - og er Bestemt ikke blevet skuffet. Det var midlest talt som at have
fået nyt grafikkort, selvom jeg havde en knald-god 17" før.

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 28-05-01 15:37

Jeg skal også ud og have mig en 915FT i denne her uge. Jeg har kun hørt
positiv kritik af den.

Fra : Mikkel Holm Schou

Dato : 28-05-01 23:26

Det lyder godt, nu er jeg helt overbevist!!

hilsen Mikkel

Fra : S@ndman

Dato : 31-05-01 22:51

Det kan jeg godt forstå, har nu haft min 915 i 3 uger og det er den fedeste
skærm jeg har kigget på. Den står knivskarpt....

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 01-06-01 16:24

Har lige fået min 915FT Plus, og det er klart den fedeste skærm jeg har
haft. Står mindst lige så godt som Sony G420, men uden de irriterende
"trinitron-streger".
Fed detalje med trykfølsomme knapper, og så er der endda også en 4 ports usb
hub med......mam!
Klart den 19" gittermaskeskærm der har det bedst Price/Performance forhold
lige for tiden.

Fra : Mikkel Holm Schou

Dato : 01-06-01 11:34

Nu har jeg fået min flatron - og jeg må sige at den står meget skarpt!!!

hilsen Mikkel