Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vurdering af contax slr ??
Fra : Jakob

Dato : 26-03-05 13:05

Jeg kunne godt tænke mig at få et bud på hvad man kan regne med at få
for et contax RTS II quarts. Det er med 50 mm 1.8 carl zeiss objektiv og
fremstår fuldstændigt som nyt. Det har ikke taget over 10 film ialt.

Købte det for en del år siden, men har som sagt aldrig fået det brugt..
Jeg tror ikke at jeg kommer til at bruge filmkamera mere så derfor ville
jeg lige høre jer hvad det er værd.k

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : [HCS] 4000

Dato : 26-03-05 14:10

Efter de tyske brugtpriser prissættes det til ca. 300 Euro. Men det sværeste
ligger nok i at finde en køber til det, og jeg tvivler på om du bare kan få
halvdelen for det. Der findes simpelthen så meget brugt fint analog udstyr
på markedet, og det kan fås til næsten ingen penge.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Jakob

Dato : 26-03-05 14:44

In article <42455f2c$0$216$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
hcsnulspam@yahoo.com says...
> Efter de tyske brugtpriser prissættes det til ca. 300 Euro. Men det sværeste
> ligger nok i at finde en køber til det, og jeg tvivler på om du bare kan få
> halvdelen for det

Ja det kan desværre godt være at du har ret. Det er næsten ikke til at
bære, til 150 euro beholder jeg det det er der ingen tvivl om. Tak for
dit input.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : [HCS] 4000

Dato : 26-03-05 15:26

Det kan jeg godt forstå. Jeg købte selv et Canon EOS 3 i 2002 pris 12.000
kr., lige inden jeg gik digitalt, jeg tror jeg har taget 5 film med det. Til
de brugtpriser man ser, beholder jeg det også.