Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
70-200 2,8L brugt pris??
Fra : fam. Ager

Dato : 26-03-05 09:30

hej

jeg har en 70-200 2,8 l usm(uden is), købt 4/11-04...hvis jeg skulle sælge
den hvad kan jeg så forlange for den...er i perfekt stand,uv-filter monteret
fra første skud..alt som nyt...

Mine salgs tanker er kun på grund af at jeg næsten kun bruger den på 200
mm...derfor vil jeg heller ha´ et fast objektiv...eller to..

mvh torben

Fra : Michael Holm

Dato : 26-03-05 11:08

Den skal du ha 7000 for.

//Michael

Fra : fam. Ager

Dato : 26-03-05 11:27

"Michael Holm" <tlf@20682620.dk> skrev i en meddelelse

> Den skal du ha 7000 for.
>
> //Michael

ja det passer nogenlunde med hvad jeg havde regnet med....
Jeg vil nu gerne ha´ 7500,- for den...

Jeg slettede indlægget da jeg så det var denne gruppen, vil egenligt ligge
indlæg i foto.marked.Men nok ikke nødvendigt,nu når jeg fik bekraftiget min
pris....

tak for svar...
torben

Fra : Mogens Hansen

Dato : 26-03-05 11:48

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message
> hej

det er nok den forkerte gruppe - dk.marked.privat.foto er nok bedre.

> jeg har en 70-200 2,8 l usm(uden is), købt 4/11-04...hvis jeg skulle sælge
> den hvad kan jeg så forlange for den...er i perfekt stand,uv-filter
> monteret fra første skud..alt som nyt...

Min personlige vurdering:
Det er et lækkert objektiv, men manglen på IS er for mig væsentlig. Derfor
skal der være et godt økonomisk incitament.

Nypris hos AC Foto (hvor det så vidt jeg husker er købt) er ca. kr. 9.200,-
og ca. kr. 12.600 med IS.
Det befinder sig, så vidt jeg husker, på Borholm hvilket gør det lidt svært
at prøve den inden køb.

Der har været en brugt til salg siden januar til kr. 6.900 i Kbh Ø.
Det syntes jeg er for dyrt i forhold til nypris.
En pris i nærheden af kr. 6.000 ville kunne gøre mig interesseret.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : fam. Ager

Dato : 26-03-05 12:02

Det befinder sig, så vidt jeg husker, på Borholm hvilket gør det lidt svært
> at prøve den inden køb.

korrekt at det er på bornholm,men skal man straffes for at bo herover!!!!!

> Der har været en brugt til salg siden januar til kr. 6.900 i Kbh Ø.
> En pris i nærheden af kr. 6.000 ville kunne gøre mig interesseret.

så syntes jeg du skal købe det!!....Det er jo i københavn:0))

torben