Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flere fugle billeder
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 25-03-05 23:28

Så har jeg været en tur forbi Haderslev Dam, håber I vil se lidt billeder,
hvis ikke, skal I nok ikke lige klikke på de nedenstående links....

http://www.fotographi.dk/dyrsvane.htm
http://www.fotographi.dk/dyrgaas.htm
http://www.fotographi.dk/dyrmaage.htm

I skal være meget velkomne til at komme med kommentarer til andre af mine
billeder, start evt. med at klikke på www.fotographi.dk og find vej ind
gennem min hjemmeside

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-03-05 00:59

"René Ernst Nielsen" <kontakt@fotographi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.fotographi.dk/dyrmaage.htm
>
> I skal være meget velkomne til at komme med kommentarer til andre af mine

Hej Rene.

Fine billeder du har fået. Mågen synes jeg dog har lidt for meget plads
omkring sig, men det er vel en smagssag. Haderslev dam er en udmærket
fuglelokation. Jeg var selv ved Hindemade igår, og der var både gravænder og
sangsvaner

MVH
Thomas

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 26-03-05 11:01

Haderslev dam er en udmærket
> fuglelokation

Jeps, jeg regner med at tage derned igen i næste uge...

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-03-05 12:50

> Haderslev dam er en udmærket
>
> Jeps, jeg regner med at tage derned igen i næste uge...

Samme her, og måske også i morgen, hvis der kommer noget lys Er det
selve Haderslev dam du har taget billederne ved, eller er du længere oppe i
å-dalen?

MVH
Thomas

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 26-03-05 14:57

> Samme her, og måske også i morgen, hvis der kommer noget lys Er det
> selve Haderslev dam du har taget billederne ved, eller er du længere oppe
> å-dalen?

Billederne er gæsene er taget på vej ud af den vej der går til restaurant
Damende, og resten af billederne er fra længere ude (igennem skoven ved
Restaurant Damende, kender ikke området og navnene så godt...)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-03-05 10:02

"René Ernst Nielsen"
> [...]
> http://www.fotographi.dk/dyrmaage.htm
>
> I skal være meget velkomne til at komme med kommentarer til andre af mine

Faktisk er det ret flot det svanehoved med alle grenene der går
ind over, det er anderledes og gir en fornemmelse af årstiden
- Gåsen er skudt bagfra og det er jeg ikke vild med, men et
meget smukt lys.. Der var engang en kunstner der lavede helt
ensfarvede malerier (glemt navnet, italiener vidst nok, der
hænger nogle malerier på Louisiana i Humlebæk) - ærgeligt
at mågen kom med i dit foto ellers havde det jo været kunst )
Det er faktisk ret flot. -max-

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 26-03-05 11:00

> Faktisk er det ret flot det svanehoved med alle grenene der går
> ind over, det er anderledes og gir en fornemmelse af årstiden

Mange tak, det var også ideen, har en hel del billeder hvor svanens hoved
var helt frit, og de var lidt kedelige...

> - Gåsen er skudt bagfra og det er jeg ikke vild med, men et
> meget smukt lys..

Jeps, ville også gerne have den forfra, men så heldig var jeg ikke...

> [...]
> hænger nogle malerier på Louisiana i Humlebæk) - ærgeligt
> at mågen kom med i dit foto ellers havde det jo været kunst )

Da jeg kiggede billedet tænkte jeg på et maleri (hedder vist nok ko på
græs), hvor det meste af billedet er grønt, med en rød firkant i nærheden af
et hjørne. Man spurgte så hvorfor den havde fået titlen, og han sagde, at
koen var gået ind i stalden

> Det er faktisk ret flot. -max-

Mange tak