Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt billeder fra i dag
Fra : Hans Kruse

Dato : 25-03-05 22:09

Ja vejret blev jo noget bedre end vi blev lovet, så der kom lidt billeder ud
af eftermiddagens udflugt til Amager, start her
http://www.pbase.com/hkruse/image/41224583/original

Med henvisning til max
http://www.pbase.com/hkruse/image/41224592/original
En landing http://www.pbase.com/hkruse/image/41224595/original
Malerisk http://www.pbase.com/hkruse/image/41224587/original
Fodbad http://www.pbase.com/hkruse/image/41224588/original

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-03-05 01:02

> [...]
ud
> af eftermiddagens udflugt til Amager, start her

Fede billeder, Hans, især det af svanen, der er der skrald på. En typisk
Max-situation, hehe. Jeg er imponeret over skalleslugerne, de er normalt ret
sky, men fedt du både har fået han og hun i samme billede.

MVH
Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-03-05 09:51

"Thomas Pedersen"

> [...]
> Max-situation, hehe. Jeg er imponeret over skalleslugerne, de er normalt ret
> sky, men fedt du både har fået han og hun i samme billede.

Jeg må svare under Thomas, for Hans post er ikke gået igennem.
(fedt du har taget alle link med i besvarelsen Thomas)

Jeg er enig med Thomas de skalleslugere ser f... godt ud..)
Den dykkende troldand godt timet, sådan nogen går jeg også
og øver mig på.
Blishønen på stenen, yep, bortset fra de beskårede fødder.
Svanerne sefølig, smukke og lystige og åbentbart ikke så
lette at få i fokus, hva Hans. Jeg sidder og analyserer det
samme problem på mine egne billeder, det må være noget
med teknik og AF indstillinger - du bruger måske MF..
God serie - Jeg gider ikke skrive til DMI det er der nok
andre der gør, men de sku rulles i tjære og fjer..-max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 26-03-05 10:28

> Jeg må svare under Thomas, for Hans post er ikke gået igennem.
> (fedt du har taget alle link med i besvarelsen Thomas)

Jeg har flere gange haft problemer med sunsite serveren i påsken, som jeg
har benyttet i en periode. Nu er jeg gået tilbage til TDC's server...

> Jeg er enig med Thomas de skalleslugere ser f... godt ud..)
> Den dykkende troldand godt timet, sådan nogen går jeg også
> og øver mig på.

Ja, jeg kunne ikke dy mig for en efterligning af din fra photosig

> Blishønen på stenen, yep, bortset fra de beskårede fødder.

Ja, lidt ærgerligt...

> [...]
> samme problem på mine egne billeder, det må være noget
> med teknik og AF indstillinger - du bruger måske MF..

Jeg har nærset mine ikke resizeded billeder og jeg mener de er i fokus, men
som du sikkert ved så skal de beskæres en del og de er taget i jpg, hvor jeg
altså ikke synes jeg kan få samme skarphed, som i raw, selv med justeret USM
til hvert billede. Og nej jeg bruger ikke MF, da AF funktionen i mit hoved
godt nok er koblet til fokusringen med lysløs motor og det hele, så har den
en indbygget forsinkelse, som nok ville gøre det værre og nej det var
ikke 2x TC'eren. Men de kæmpende svaner, der er fokus på den flegmatiske og
det forstår jeg ikke helt, men det kunne se ud som om der er fokuseret på
vandsprøjtet, som er lidt foran svanerne. F/5.6 giver jo ikke meget dybde.

> God serie - Jeg gider ikke skrive til DMI det er der nok
> andre der gør, men de sku rulles i tjære og fjer..-max-

Tak max, men DMI har vel ramt nogenlunde rigtigt ovre på vestkysten i det
mindste.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-03-05 10:46

"Hans Kruse"

> Jeg har flere gange haft problemer med sunsite serveren i påsken, som jeg
> har benyttet i en periode. Nu er jeg gået tilbage til TDC's server...

Jeg kan se dine indlæg på sunsite serveren, men de kommer ikke
igennem på tiscali, no problemos..

> Ja, jeg kunne ikke dy mig for en efterligning af din fra photosig

Ja den er tæt på - folk der stjæler billeder på nettet kunne lære
noget her, bare gå ud og tag det samme billede )

> [...]
> vandsprøjtet, som er lidt foran svanerne. F/5.6 giver jo ikke meget dybde.

Ja det var det billede jeg mest hæftede mig ved, men de andre er også lidt
bløde, beskæring og 400 iso vil gøre det lidt blødt, eller det er slidt noget
sludder, der må være en grænse for hvor meget man kan forlange over
sådan en afstand med thing i bevægelse - jeg har vidst psig syndrom, damn
det er kritiske folk )

> Tak max, men DMI har vel ramt nogenlunde rigtigt ovre på vestkysten i det
> [...]

Ja såvidt jeg kan se hænger skyen lige over Romø området, det er sku funny.
Nu vil jeg lade batteri og gå ned på volden og lege lidt - Hvis nogen vil prøve
500'ern så er de velkomne.. -max-

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 26-03-05 11:04

On Sat, 26 Mar 2005 10:46:08 +0100, -max- wrote:

> Ja såvidt jeg kan se hænger skyen lige over Romø området, det er sku funny.
> Nu vil jeg lade batteri og gå ned på volden og lege lidt - Hvis nogen vil prøve
> 500'ern så er de velkomne.. -max-

Der er bare lidt langt til København herfra.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-03-05 12:52

> [...]
>
> Tak max, men DMI har vel ramt nogenlunde rigtigt ovre på vestkysten i det

Jatak, kedeligt vejr må man sige. Meeeeen, på Mandag, der hedder det Rømø
tror jeg

MVH
Thomas

Fra : [HCS] 4000