Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
valg af olympus?
Fra : Fif

Dato : 22-03-05 14:00

Hej!

Jeg har forkølet mig lidt i Olympus c750, c765, c770. (mest c770)
har kigget på de forskellige sites som skriver anmeldelser, men er stadig
lidt i tvivl om hvilket jeg skal vælge.

Det jeg mest har lagt vægt på er kamera størrelsen, zoom og prisen.
Jeg skal fortrinsvis bruge kameraet til naturbilleder.

Er der nogle der kan hjælpe med at gi' et hint, til at gøre det endelige
valg?

Venlig hilsen
Fif

Fra : Michael Mose

Dato : 23-03-05 16:47

Fif <fif@get2net.dk> skrev:
>Hej!

> [...]

Bortset fra de forskelle der ligger i de enkelte modeller, så tror
jeg at alle vil være et godt køb.

>Det jeg mest har lagt vægt på er
>kamera størrelsen, zoom og prisen.
>Jeg skal fortrinsvis bruge kameraet
>til naturbilleder.

Jeg har selv en c740 som jeg er ekstrem glad for - har aldrig haft
problemer af nogen art. Hvis du bruger søgerfunktionen ved
optagelse i stedet for skærmen bag på har batterierne meget lang
levetid. Her bruger jeg Olynpus de originale.

>Er der nogle der kan hjælpe med at
>gi' et hint, til at gøre det endelige
>valg?

Held og lykke med valget!