Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sb 600/800 manualer
Fra : JHF

Dato : 23-03-05 08:59

Hej
Er der nogen der har et link til manualer til nikon sb 600/800 på DANSK der
kan downloades gratis??

På forhånd tak!

JHF

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 10:13

Hej

Det finder du aldrig..Har selv prøvet.

Mvh Jakob

Fra : Jan Bøgh

Dato : 23-03-05 10:26

JHF wrote:
> Hej
> Er der nogen der har et link til manualer til nikon sb 600/800 på
> DANSK der kan downloades gratis??

Læs dansk - køb dansk!
-kunne være et udmærket slogan.
Du kan ikke downloade danske manualer til Nikon - men jeg mener at have hørt
at de kan købes (dyrt-meget dyrt).

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 27/2/2004) ynkelige knipserier kan findes på

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 10:55

Hvor dyrt ... kan jeg tjene penge på mine danske manualer?

Henrik ..o0(Måske skulle jeg sætte dem på højkant for en rigtig lysstærk
linse)

Fra : Jan Bøgh

Dato : 23-03-05 11:12

Henrik Rasmussen wrote:
> Hvor dyrt ... kan jeg tjene penge på mine danske manualer?

Jeg mindes at have talt med en, der havde forsøgt at købe den lille lusede
danske manual, der følger med en D70. Pris 500 kr.!
Men min kilde er ikke mur- og nagelfast.

vh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 12:06

Jeg vil straks låse mine DK manualer inde ... de er jo mere værd end resten
af udstyret!

/Henrik

Fra : Steen Larsen

Dato : 23-03-05 14:21

In article <VFi#pe5LFHA.1620@gud.bends.dk>,
"Henrik Rasmussen" <Henrik.rasmussen(a)e-mail.dk> wrote:

> Jeg vil straks låse mine DK manualer inde ... de er jo mere værd end resten
> af udstyret!
>
> /Henrik

Jeg synes da at der står i min at man kan rekvirere en ny ganske gratis.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 23-03-05 16:08

Steen Larsen wrote:

> Jeg synes da at der står i min at man kan rekvirere en ny ganske
> gratis.

Sikkert - når man er registreret som ejer af dimsen. Men du kan (soleklart)
ikke forvente at DFA (Nikondistributøren i DK) skulle forære deres manualer
væk til personer med parallel- eller piratimporterede effekter.

vh
Jan

Fra : Claria

Dato : 23-03-05 16:42

"Henrik Rasmussen" <Henrik.rasmussen(a)e-mail.dk> wrote in message
> Hvor dyrt ... kan jeg tjene penge på mine danske manualer?
>
> Henrik ..o0(Måske skulle jeg sætte dem på højkant for en rigtig lysstærk
> linse)

Prisen for en manual hos Canon er fast 500,- kr pr manual også hvis man kan
bevise at man har købt sit udstyr her i DK.

Mvh
Claudia