Foto
IBM760 5420
Teil 3020
EOS 20 og sigma 28-70/2.8 ca 4 år gammelt.
Fra : Jan Borup

Dato : 22-03-05 23:05

Hej

Jeg har problemer med at mit sigma ikke vil fokusere når jeg bruger min
420EX flash's fokus asist. Der er ingen problemer når jeg fokuser uden hjælp
fra 420EX flashen. Der var heller ikke problemer med mit gamle 10D.

Jeg går ud fra at objektivet skal "rechippes" er der nogen der ved, hvordan
jeg kommer i kontakt med Sigma? her i danmark

Mvh

Jan Møller Borup.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-03-05 23:37

Jan Borup wrote:
> [...]
> Jeg går ud fra at objektivet skal "rechippes" er der nogen der ved, hvordan
> jeg kommer i kontakt med Sigma? her i danmark

http://www.fovitech.dk

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv